Szerző Téma: Percre Mute segitség  (Megtekintve 909 alkalommal)

Percre Mute segitség
« Dátum: 2013. január 08. - 13:02:51 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include zcmd
#include sscanf2
#define  COLOR_GREEN        0x33FF33AA
#define  COLOR_RED                  0xFF0000AA
new mut;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
        return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[])
{
        new str[128],indok,id,perc;
        if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
        if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
        if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
        if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
        {
            perc *= 60000;
            mut = SetTimerEx(\"MutedTime\",perc,false,\"d\",id);
                SetPVarInt(id,\"Muted\",1);
                format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
                SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
        }
        return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[])
{
        new str[128],id;
        if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
        if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
        if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
        if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
        {
                SetPVarInt(id,\"Muted\",0);
                format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
                SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
                KillTimer(mut);
        }
        return 1;
}
 
stock pName(playerid)
{
        new name[24];
        GetPlayerName(playerid,name,24);
        return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
                return 0;
        }
        return 1;
}
forward MutedTime(playerid);
public MutedTime(playerid)
{
        SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Fel lett oldva a némításod legközelebb okosan!\");
        return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] )
{
        if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
            return 0;
        }
        return 1;
}

 
Van ez a kod de nem müködik ugy ahogy kell ha irok 1 percet akor az üzenetbe 60000 per jön elé de ez a 60000 perc ugy telik le mind ha 1 perc lenne nekem ugy kéne, hogy ha irok 1 percet akor az üzenetbe is 1 percet irjon ki és ugy is tejen le

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
Percre Mute segitség
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 08. - 13:34:17 »
0 Show voters
mivel 1000 / 1mp

Percre Mute segitség
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 08. - 13:44:51 »
+1 Show voters
tessék..
illetve kicsit átírtam, idõzítõ nélküli megoldásra.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define  COLOR_GREEN   0x33FF33AA
#define  COLOR_RED      0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}

Percre Mute segitség
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 08. - 16:42:12 »
0 Show voters
De igy em jó ha felmegyek a szervere azt irja le vagyok némitve
és nem tok irni parancsot se meg a csetbe se

Percre Mute segitség
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 09. - 06:37:50 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define  COLOR_GREEN   0x33FF33AA
#define  COLOR_RED      0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
relációsjel hiba, ha átnézted volna, megtaláltad volna. :D

Percre Mute segitség
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 09. - 11:21:50 »
0 Show voters
De mose jó ha lenémitok valakit mondjuk 1 percre de ha letelik az 1 perc akor nem unmuteza automatikusan

Nem elérhető Tamas

Percre Mute segitség
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 09. - 12:17:55 »
+1 Show voters
Igen mert nemvolt benne a timer hogy automatikusan tudjon irni.
En megprobaltam megcsinalni tesztelve nincs de sztem kell menjen ha megse akkor nemtom. :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define  COLOR_GREEN   0x33FF33AA
#define  COLOR_RED      0xFF0000AA
new mut[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
    mut[playerid] = SetTimerEx(\"MutedTime\",perc,false,\"d\",id);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
        KillTimer(mut);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}
forward MutedTime(playerid);
public MutedTime(playerid)
{
        SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Fel lett oldva a némításod legközelebb okosan!\");
        return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 09. - 12:21:20 írta Tamas »

Percre Mute segitség
« Válasz #7 Dátum: 2013. január 09. - 16:41:47 »
0 Show voters
THX
Most menyen rendesen mindenkine ment a + a segitségért
Ennyi zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal