public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z){new objmodelid;GetPVarInt(playerid, \"modelid\");printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);return 1;}
public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z){new objmodelid; // minden változót amit létrehozol, alapértelmezésbõl az értékük 0GetPVarInt(playerid, \"modelid\");printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid); // Itt nullát fog visszadni, mert nem adtál neki értéket.return 1;}
public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z){new objmodelid; // minden változót amit létrehozol, alapértelmezésbõl az értékük 0GetPVarInt(playerid, \"modelid\");printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid); // Itt nullát fog visszadni, mert nem adtál neki értéket.return 1;} printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);Szerintem itt így akartad, nem?printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", GetPVarInt(playerid, #objmodelid);De egyébként miért hoztad létre az objmodelid változót, amikor nincs is rá szükség? [/quote]Ajj, de hülye vagyok köszönöm szépen neked most megyek le is tesztelem. Amúgy ebbõl a kódból a nagy része hiányzik, ha feldobbnám az egészet meglátnád, hogy lenne értelme E: Kösz szépen mûködik. Zárok.