No 2 év élet után újra elkezdtem samp-ozni, és a régi szeróm felújítása közben(átváltás zcmd-re) az utalás parancsot teljesen újraírtam, viszont ha rossz ID-t írok, vagy a feltételeknek nem megfelelõ összeget, akkor is a \'cimzett\' és az \'osszeg\' változó értéke 0 (szóval utal 0$-t a 0 id-hez osztott játékosnak). A feladó megkapja az értesítõ üzenetet, a címzett viszont csak ha 0-t írunk ID-nek. (Egyedül teszteltem)
Ha körülnéznék, bizonyára találnék hibátlan verziót, hisz alap parancsról van szó, viszont én szeretném a magam megírt változatát használni(persze az itt kapott segítséggel kijavítva)
CMD:utal(playerid,params[]) {
new felado[24], cimzett[24], cimzettID, osszeg, zsebpenz, string[256];
zsebpenz = GetPlayerMoney(playerid);
GetPlayerName(playerid,cimzett,24);
GetPlayerName(playerid,felado,24);
if(sscanf(params,\"ud\",cimzettID,osszeg)) return SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Használat: /utal ID összeg\");
else if(cimzettID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Címzett nem online.\");
else if(osszeg <= 0 && zsebpenz <= osszeg) return SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Érvénytelen összeg.\");
else {
GivePlayerMoney(playerid, (0 - osszeg));
GivePlayerMoney(cimzettID, osszeg);
format(string,128,\"Küldtél %d$-t neki: %s(%d)\",osszeg,cimzett,cimzettID);
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, string);
format(string,128,\"Kaptál %d$-t tõle: %s(%d)\",osszeg,felado,playerid);
SendClientMessage(cimzettID, SZIN_ZOLD, string);
}
return 1;
}
CMD:utal(playerid,params[])
{
new penz, id, string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"ii\", id, penz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /utal [játékosid] [pénz]\");
else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nincs ilyen játékosid!\");
else if(penz < 0 || GetPlayerMoney(playerid) > penz) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nincs ennyi pénzed vagy hibás tranzakciós összeg!\");
else{
GivePlayerMoney(playerid, -penz);
GivePlayerMoney(id, penz);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"%s küldött neked %d$-t!\", nev, penz);
SendClientMessage(id, COLOR_WHITE, string);
GetPlayerName(id, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"Küldtél %d$-t %s-nak/nek!\", nev, penz);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
return 1;
}