Szerző Téma: RemoveWorldObject  (Megtekintve 1618 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #15 Dátum: 2014. március 23. - 17:15:06 »
0 Show voters
A SAMP-ban nem is lehet objectet átméretezni, szóval nem csoda, hogy nem konvertálja át^^


Idézetet írta: KovaNovik date=1395590495\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- Alig van objekt, ami ne menne sampban
- Nincs benne olyan funkció, amit ne támogatna a SA-MP is
 
1. Hülyeség, ugyanis minden olyan objectet betölt, ami megtalálható a GTA-d könyvtárában, ha jól tudom. Pontosabban azok, amelyek benne vannak a gta3.img-ben, a samp.img-ben, stb. Ebben benne van MINDEN SAMP-os object, valamint az általad modolt dolgok is. Tehát az az állítás úgy nem igaz, hogy \"Alig van objekt, ami ne menne sampban\". Ráadásul mivel a SAMP-hoz készült, furcsa is lenne, ha nem lenne benne minden object.
2. Erre is igaz ez: mivel a SAMP-hoz készült, még jó, hogy nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:20:56 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #16 Dátum: 2014. március 23. - 17:21:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395591306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. Hülyeség, ugyanis minden olyan objectet betölt, ami megtalálható a GTA-d könyvtárában, ha jól tudom. Pontosabban azok, amelyek benne vannak a gta3.img-ben, samp.img-ben, stb. Ebben benne van MINDEN SAMP-os object, valamint az általad modolt dolgok is. Tehát az az állítás úgy nem igaz, hogy \"Alig van objekt, ami ne menne sampban\". Ráadásul mivel a SAMP-hoz készült, furcsa is lenne, ha nem lenne benne minden object.
 
De létezik. Vannak olyan hibás objectek amitõl szépen crashelsz, nem csak egy darab van belõle hanem rengeteg. Szóval félig az állítás teljesen true. Másrészt vannak olyan objectek amelyiknek olyan hibája van, hogy lemappolod és nem látod az odalát.. legtöbbet az ilyen tárgyaktól tudsz crasheket kapni a szerveren.  :) Betölteni meg betölt minden tárgyat ez teljesen mértékben így van csak ha hibás tárgy akkor crashelsz vagy a szerver kifagy tõle.


Ne vedd sértésnek.. de szerintem félig az állítás igaz. Mivel létezik hibás object.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 23. - 17:29:01 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #17 Dátum: 2014. március 23. - 17:27:07 »
0 Show voters
Itt nem volt szó semmilyen hibás objectrõl. Ha pedig valaki crashes objectet tesz be, az az õ baja :D De olyanokat az editor be se ad, hogy mapold. A valamelyik irányból átlátszó objectek pedig alapból, szándékosam olyanok. Azok nem hibák. Ha a készítõk a singleplayerben látszódó objectek nem látszódó részét is megcsinálták volna rendesen, valószínûleg kicsit lassabb lett volna a map betöltés, valamint a játék mérete is megnõtt volna. Vagy tudom is én, hogy miért csinálták így, de a lényeg, hogy direkt, tehát az nem hiba. Más gta részeknél, és teljesen más játékoknál is tapasztalhatod ezt a dolgot.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #18 Dátum: 2014. március 23. - 17:52:02 »
0 Show voters
Hát szerintem örüljünk annak hogy ilyen nagy lett a GTA San Andreas térképe.


Hogy is van ez?
Dfoglalo szerint betölt minden tárgyat.
Zyzu szerint nem, mert vannak olyan tárgyak amik crash-esek.
De Zyzu... végülis a crash-es tárgyakat is betölti nemigaz? Csak hibásan, de akkor is...

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
RemoveWorldObject
« Válasz #19 Dátum: 2014. március 23. - 17:58:09 »
0 Show voters
[mod]Na de maradjunk a témánál![/mod]


A témanyitónak pedig üzenem, hogy e két online konvertálón kívül nem létezik nagyon másik... :confused: Ráadásul nálad lesz valami hiba (rossz a mapod kódja, rosszul állítottad be a konvertáló beállításaid, stb., de én ezekhez nem értek, bocsi), ugyanis ezek a konvertálók másoknál rendesen, vagyis amennyire rendesen lehet MTA mapot SAMP mappá konvertálni, annyira rendesen, de a lényeg ami lényeg, hogy igenis mûködnek.


[mod]Mivel object átméretezést nem tudsz a SAMP-ba betenni, valamint más online object converter sem nagyon létezik, zárom a témát.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 24. - 16:41:06 írta Dfoglalo »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal