Az én megoldásom erre az lenne ,hogy mindig ha valami pénzt kap/veszít a játékos akkor azzal párhuzamban ugyan annyi pontot veszít/kap.
Például van egy bizonyos OnPlayerDeath eljárás.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) //Ez 3 változót kezel: playerid: aki meghal, killerid: a gyilkos, reason: az ok(death üzeneteknél hasznos)
{
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 100); //ezzel aki gyilkol kap 100 pontot
GivePlayerMoney(killerid, 100);// ezzel párhuzamban a még kap még 100$ a gyilkos
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(killerid) - 50);// Aki meghal veszít 50 pontot
GivePlayerMoney(killerid, -50);//aki meghal veszít 50$-t
return 1;
}
Ui.: lehet félreértelmeztem amit akartál és, ha így van akkor fogalmazd át a kérdésed!(de remélem nem értettem félre és ezzel is segítettem!)