-
Sziasztok!
Hogyan lehetne megoldani azt hogy ha beírja a játékos a \"/pénzbar ki\" parancsot kikapcsolja a pénz textdrawokat, illetve a \"/pénzbar be\" parancsot akkor bekapcsolja? Mert így nem mûködik.
CMD:penzbar(playerid, params[])
{
new muvelet[16]; //Létrehozzuk a változót, amibe az elvégzendõ mûveletet szeretnénk rakni.
if(sscanf(params, \"s[16]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /pénz [be/ki] - Ezzel a forint jelzõt kapcsolhatod ki\");
if(!strcmp(\"be\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen bekapcsolva!\");
return 1;
}
if(!strcmp(\"ki\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen kikapcsolva!\");
return 1;
}
return 0;
}
[mod]Nem
, hanem [code=pawn] :D Javítottam :)[/mod]
-
A boxot ne kacsold ki. Az alapot lehetetlen (SAMPban).
-
Talán így!
CMD:penzbar(playerid, params[])
{
new muvelet[16]; //Létrehozzuk a változót, amibe az elvégzendõ mûveletet szeretnénk rakni.
if(sscanf(params, \"s[16]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /pénz [be/ki] - Ezzel a forint jelzõt kapcsolhatod ki\");
if(!strcmp(\"be\", muvelet))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen bekapcsolva!\");
return 1;
}
if(!strcmp(\"ki\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen kikapcsolva!\");
return 1;
}
return 0;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 18:09:56 )
A boxot ne kacsold ki. Az alapot lehetetlen (SAMPban).
Szerintem nem az egészet akarja ki/be kapcsolni,csak azt a TextDraw-osat....
-
HackFlux miben különbözik a kettõ? Mellesleg így sem mûködik
-
Abban külömbözik,hogy amikor bekapcsolod akkor TextDrawShowForPlayer-t tettem TextDrawHideForPlayer helyett....
-
Ja, igen. :D
Szerintem emiatt nem lehet kikapcsolni, mert állandóan frissül.
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128];
if(pInfo[playerid][pMoney] < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 18:37:36 )
Megoldva.
-
Sziasztok!
Hogyan lehetne megoldani azt hogy ha beírja a játékos a \"/pénzbar ki\" parancsot kikapcsolja a pénz textdrawokat, illetve a \"/pénzbar be\" parancsot akkor bekapcsolja? Mert így nem mûködik.
CMD:penzbar(playerid, params[])
{
new muvelet[16]; //Létrehozzuk a változót, amibe az elvégzendõ mûveletet szeretnénk rakni.
if(sscanf(params, \"s[16]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /pénz [be/ki] - Ezzel a forint jelzõt kapcsolhatod ki\");
if(!strcmp(\"be\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen bekapcsolva!\");
return 1;
}
if(!strcmp(\"ki\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen kikapcsolva!\");
return 1;
}
return 0;
}
[mod]Nem
, hanem [code=pawn] :D Javítottam :)[/mod]
-
A boxot ne kacsold ki. Az alapot lehetetlen (SAMPban).
-
Talán így!
CMD:penzbar(playerid, params[])
{
new muvelet[16]; //Létrehozzuk a változót, amibe az elvégzendõ mûveletet szeretnénk rakni.
if(sscanf(params, \"s[16]\", muvelet)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használata: /pénz [be/ki] - Ezzel a forint jelzõt kapcsolhatod ki\");
if(!strcmp(\"be\", muvelet))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen bekapcsolva!\");
return 1;
}
if(!strcmp(\"ki\", muvelet))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Pénzcsík skeresen kikapcsolva!\");
return 1;
}
return 0;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 18:09:56 )
A boxot ne kacsold ki. Az alapot lehetetlen (SAMPban).
Szerintem nem az egészet akarja ki/be kapcsolni,csak azt a TextDraw-osat....
-
HackFlux miben különbözik a kettõ? Mellesleg így sem mûködik
-
Abban külömbözik,hogy amikor bekapcsolod akkor TextDrawShowForPlayer-t tettem TextDrawHideForPlayer helyett....
-
Ja, igen. :D
Szerintem emiatt nem lehet kikapcsolni, mert állandóan frissül.
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128];
if(pInfo[playerid][pMoney] < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 18:37:36 )
Megoldva.