-
Sziasztok.
Fent van ugye az alap textdraw.
Nemértem hogy miért, de nem azt jelzi ami van lementve.
Szóval nem a pénzed értékét jelzi, erre van 1 külön /pénztárca parancsom.
Valaki megtudná nekem csinálni hogy a fenti alap textdraw a [pMoney] értéket írja ki?
A két parancsom:
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
{
new S1[128], Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", ID, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /penzad [JátékosID][Összeg] \");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft-t \", Osszeg);
SendClientMessage(ID, COLOR_ERROR, S1);
PlayerInfo[iD][pMoney] += Osszeg;
//GivePlayerMoney(ID, Osszeg);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
}
}
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
format(string1,sizeof(string1),\"%s megnézte a pénztárcája tartalmát..\",Neve(playerid));
ProxDetector(playerid,0x7cf03eAA,string1,8.0);
format(string1,sizeof(string1),\"Pénztárcádba %dft van.\",PlayerInfo[playerid][3]);
SendClientMessage(playerid,0x7cf03eAA,string1);
}
return 1;
}
-
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
{
minek 2 ?? :D
-
mert eleinte rcon tudta és lusta voltam kitörölni xD
-
/pénzad parancs:
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
{
new S1[128], S2[128], Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pénzad < Név / Id > < Összeg >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft -ot \", Osszeg);
SendClientMessage(id, COLOR_BLUE, S1);
pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy legalább 3-as szintû Admin!\");
return 1;
}
-
A \'fontos\' szinet nem defininaltad
-
A \'fontos\' szinet nem defininaltad
javítottam :) Ilyen definíciókkal van neki is szerintem :)
-
De nekem nem a pénzad bugos, hanem hogy ami fentvan pénz jelzõ, azt mentse le
-
alaptextdraw alatt a dolláros cuccra gondolsz? ami singleben is van?
-
[gmod]Citrom, attól, hogy bemásoltál ide egy kódot, egy módból, még nem tudja használni. Az ilyen kód fölösleges, ha nem írod át használhatóra.[/gmod]
-
Red-Eye igen arra gondolok.
-
nem nehéz, a lényege hogy mikor változtatod a pMoney értékét akkor GetPlayerMoney/GivePlayerMoney kombóval azt is beállítod arra az értékre pl.:
kapsz valakitõl 100$ akkor azt beleírja a pMoney-ba + GivePlayerMoney-val adsz neki 100-at (GivePlayerMoney(playerid,100) ) aki emg adta annál elvonod a pMoney-ból és GivePlayerMoney(akiadtaidje,-100)
ha meg ezeket mented akkor mikor belépett a szeróra a fickó akkor beállítod a pénzét GivePlayerMoney(playerid,pInfo[playerid][pMoney]) ilyesképp és akkor szinkronban lesz a kettõ, remélem erre gondoltál
-
??
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
{
new S1[128], Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", ID, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /penzad [JátékosID][Összeg] \");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft-t \", Osszeg);
SendClientMessage(ID, COLOR_ERROR, S1);
PlayerInfo[iD][pMoney] += Osszeg;
GivePlayerMoney(ID, Osszeg);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
}
}
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
format(string1,sizeof(string1),\"%s megnézte a pénztárcája tartalmát..\",Neve(playerid));
ProxDetector(playerid,0x7cf03eAA,string1,8.0);
format(string1,sizeof(string1),\"Pénztárcádba %dft van.\",GetPlayerMoney(playerid));
SendClientMessage(playerid,0x7cf03eAA,string1);
}
return 1;
}