-
Sziasztok!
Olyan gondom van van nekem 1 ilyenem:
#include <a_samp>
//====== Beállítások ======//
#define CHECKING_INTERVAL 5 //Itt állítsd be hány másodpercenként ellenõrízze hogy moneyhackel-e valaki
#define MAX_CASH_DIFF 150000 //Itt állítsd be hogy a megadott másodperc alatt mennyi pénzt lehet legfeljebb összeszedni
//=========================//
#define func%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
//#define BanEx2(%0,%1,%2) do{new _str[64]; format(_str,64,%1,%2); BanEx(%0,_str);}while(FALSE)
#define SetPlayerMoney(%0,%1) do{ResetPlayerMoney(%0); GivePlayerMoney(%0,%1);}while(FALSE)
new oldCash[MAX_PLAYERS];
new newCash[MAX_PLAYERS];
new FALSE = false;
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"CheckAllCash\",CHECKING_INTERVAL*1000,1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
oldCash[playerid] = 0;
newCash[playerid] = 0;
return 1;
}
func CheckAllCash()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i))continue;
oldCash = newCash;
newCash = GetPlayerMoney(i);
if(newCash-oldCash > MAX_CASH_DIFF)
{
SetPlayerMoney(i,oldCash);
}
}
return 1;
}
És ezzel annyi a gond hogy megy minden mit 1 anti money heck nem enged hackel pénzt adni mindig nulláz de az a baj hogy ha van tisztességesen 200k d akkor ha kilépsz belépsz nullázódik! Azaz hacknek veszi!
PLS HELP!
-
mentse el a bankba, asszem 50 ezer készpénzt vesz hacknek...
-
Ez gondolom azért van mert nem mented le Dini-vel vagy valamivel a pénzed, és Spawnkor nem tölti vissza.
-
ladmin menti
-
nem értitek mit akartam mondani... ha RP szerver, akkor a bankban lehet végtelen mennyiségû pénzed, de ha a készpénzed 50 000 dollárral megemelkedik, a szerver automatikusan hacknek veszi és elveszi tõled a pénzt. tegyétek be a bankba és nem fogja cheatnak venni! amúgy meg nem RP-sebb pár ezerrel futkosni, mint 50 ezer dollárral? :D
-
drift fun dm szeró
-
akkor fogalmam sincs...
-
Tegyél be egy mûködõ képes anti money hack-et.
-
PL?
-
saját
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Money;
GetPlayerMoney(playerid);
if(Money > 999999)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
Tessék, ezt gyorsan összedobtam. Szólj ha nem megy, vagy ha máshogy gondoltad.
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:Elet;
GetPlayerHealth(playerid, Elet); // Játékosnak az élet értékét lekérdezi.
if(Elet > 100) // Ha az élet nagyobb 100-nál...
{ // akkor
SetPlayerHealth(playerid, 100); // Visszaállítjuk az alapra.
}
return 1;
}
Így fog mûködni.
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:Elet;
GetPlayerHealth(playerid, Elet); // Játékosnak az élet értékét lekérdezi.
if(Elet > 100) // Ha az élet nagyobb 100-nál...
{ // akkor
SetPlayerHealth(playerid, 100); // Visszaállítjuk az alapra.
}
return 1;
}
Így fog mûködni.
Én is ezt írtam, de neki anti money hack kell nem anti god. :)
-
Amit írtál hibás, mivel nem tárolja el. Ezt kéne használni: GetPlayerMoney(playerid, Money);
Tehát helyesen:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Money;
GetPlayerMoney(playerid, Money);
if(Money > 999999)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
-
Úr isten, 3-an nem bírtok 1 rendes scriptet megírni.
Szóval helyesen legjobban:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new money=GetPlayerMoney(playerid);
if(money>999999){ ResetPlayerMoney(playerid); }
return 1;
}
-
Ugyanazt írtad mint én, csak kevesebb sort használva.
-
Ne keverjétek a szart, olvassátok el ezt.