#include a_samp#include dini#define FILE \"money.txt\"forward MoneyUp( );public OnFilterScriptInit( ) SetTimer( \"MoneyUp\", 60000, true );public OnPlayerConnect( playerid ){new NAME[ MAX_PLAYER_NAME ];GetPlayerName( playerid, NAME, sizeof( NAME ) ); GivePlayerMoney( playerid, dini_Int( FILE, NAME ) );return 1;}public MoneyUp( ){for( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ){ if( IsPlayerConnected( i ) ) { new NAME[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( i, NAME, sizeof( NAME ) ); if( dini_Exists ( FILE ) ) dini_IntSet( FILE, NAME, GetPlayerMoney( i ) + 100 ); else dini_Create( FILE ), dini_IntSet( FILE, NAME, GetPlayerMoney( i ) + 100 ); GivePlayerMoney( i , GetPlayerMoney( i ) + 100 );}}return 1;}
new Skill[MAX_PLAYERS[;OnPlayerConnect()Skill[playerid] = dini_Int( file, név );OnPlayerSpawn()SetPlayerSkillLevel( playerid, Skill[playerid] );
public OnPlayerConnect(playerid) SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47, dini_Int(FILE, NAME));public OnPlayerSpawn(playerid) SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47);public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Ha beír egy parancsot...{ if(!strcmp(\"/skillak\", cmdtext, true)) SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47, 999), SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47); // így is alkalmazhatod. többféle lehetõség van. return 0;}
public OnPlayerConnect(playerid) /* Felcsatlakozik a szerverre egy játékos*/ SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47, dini_Int(FILE, NAME)); //A FegyverSkillAK47 értékét beállítod annyira amennyi a fájlodban szerepel (Ergó a fájlodban AK47 skillje 100, ezt az értéket kiszedtük a fájlból és átruháztok a FegyverSkillAK47 változóba)public OnPlayerSpawn(playerid) SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47); // Ha a játékos lespawnol (rányom a Spawn gombra) beállítjuk az AK47 Skilljének értéket az az elõtt beállított változónak az értékévelpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Ha beír egy parancsot...{ if(!strcmp(\"/skillak\", cmdtext, true)) SetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47, 999), SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, GetPVarInt(playerid, #FegyverSkillAK47); // így is alkalmazhatod. többféle lehetõség van. return 0;}