On Player Connect....GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Pénz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Pénz\", Info[playerid][Penz]); } else { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Pénz\"); }
OnPlayerDisconnect...GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Ment)){} else { dini_IntSet(Ment, \"Pénz\", Info[playerid][Penz]); }
Helló! Van egykis gond az eggyik kis rendszeremmel... Nem menti a pénzt hiába minden jól van. Pénz
Pénz
Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas :smokin:
enum Informacio{Admin,Pontok,Rendor,Penz,}new Info[MAX_PLAYERS][informacio];new Betolt[128];new Ment[128];
Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas :smokin: enum Informacio{Admin,Pontok,Rendor,Penz,}new Info[MAX_PLAYERS][informacio];new Betolt[128];new Ment[128]; public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } else { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Ment)){} else { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); }return 1;}[/code] [/quote](A [ code = pawn ] -ot lehagytad véletlenül, szerintem gyorsan szerkeszd át, mielõtt egy Moderátor rád szólna) A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem.
A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem.
if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); }
public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;}
Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas :smokin: enum Informacio{Admin,Pontok,Rendor,Penz,}new Info[MAX_PLAYERS][informacio];new Betolt[128];new Ment[128]; public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } else { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Ment)){} else { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); }return 1;}[/code] [/quote](A [ code = pawn ] -ot lehagytad véletlenül, szerintem gyorsan szerkeszd át, mielõtt egy Moderátor rád szólna) A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem. [/quote]Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába!
A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem. [/quote]Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába!
Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas :smokin: enum Informacio{Admin,Pontok,Rendor,Penz,}new Info[MAX_PLAYERS][informacio];new Betolt[128];new Ment[128]; public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } else { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(!dini_Exists(Ment)){} else { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); }return 1;}[/code] [/quote](A [ code = pawn ] -ot lehagytad véletlenül, szerintem gyorsan szerkeszd át, mielõtt egy Moderátor rád szólna) A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem. [/quote]Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába! [/quote]Azért, mert nem a Penz tárolóhoz adod hozzá, hanem csak ahhoz az alap pénz mutató dobozhoz. A disconnecthez írd: dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); a dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); után, tehát dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); -et írj.
A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik! [/quote]Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell. if(!dini_Exists(Betolt)) { dini_Create(Betolt); dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\"); dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne. public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is: public OnPlayerConnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Betolt)) { Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\"); GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]); }return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev); if(dini_Exists(Ment)) { dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); } return 1;} Remélem segítettem. [/quote]Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába! [/quote]Azért, mert nem a Penz tárolóhoz adod hozzá, hanem csak ahhoz az alap pénz mutató dobozhoz. A disconnecthez írd: dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); a dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]); után, tehát dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); -et írj.
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));