if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\")){ new string[128], type; new Float:X,Float:Y,Float:Z; if(sscanf(param[1], \"ui\", type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/eldob pénz [Összeg]\"); new Penzze = GetMoney(playerid); if(Penzze <= 0) return Msg(playerid,\"Nincs nálad pénz!\"); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); PenzEldob(type,X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); GivePlayerMoney(playerid, -type); Cselekves(playerid, \"eldobott valamennyi pénzt\", 0); return 1;}return 1;}
if(sscanf(param[1], \"ui\", type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/eldob pénz [Összeg]\");
Elõsször is, az sscanf-ed 2 paramot akar bekérni belõle egy userid-t és egy összeget de te csak az egyiknek adsz változót if(sscanf(param[1], \"ui\", type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/eldob pénz [Összeg]\"); látod?csinálj egy másik változót is amibe az u-s részét mented ha nem megy majd megírom konkrétabban de gyakorlat teszi a mestert
Ott iElõsször is, az sscanf-ed 2 paramot akar bekérni belõle egy userid-t és egy összeget de te csak az egyiknek adsz változót if(sscanf(param[1], \"ui\", type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/eldob pénz [Összeg]\"); látod?csinálj egy másik változót is amibe az u-s részét mented ha nem megy majd megírom konkrétabban de gyakorlat teszi a mestert Korrekt, de szerintem itt elég ha az \'u\'-t kiveszi, mert arra nincs semmi szükség. [/quote]Tesztelve \'u\' nélkül is,de ugyanúgy nem vonja le az eldobott összeget és amikor felveszem,akkor 50 ezret vesz fel...
A PenzEldob stock-ra lennék kíváncsi ez esetben
fuggveny PenzEldob(Osszeg, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior){ if(Osszeg != 0) { for(new i = 0; i < sizeof(PenzDropInfo); i++) { if(PenzDropInfo[PenzX] == 0.0 && PenzDropInfo[PenzY] == 0.0 && PenzDropInfo[PenzZ] == 0.0) { PenzDropInfo[PenzOsszeg]= Osszeg; PenzDropInfo[PenzX] = X; PenzDropInfo[PenzY] = Y; PenzDropInfo[PenzZ] = Z; PenzDropInfo[PenzVW] = world; PenzDropInfo[PenzInt] = interior; EldobottPenzObject = CreateDynamicObject(1212, X, Y, Z, 80.0, 0.0, 0.0, world, interior); break; } } }return 1;}
hmm nincs véletlen olyan része a dolognak hogy param[2] vagy valami?
if(egyezik(cmd,\"/eldob\")){if(NemMozoghat(playerid)) return Msg(playerid, \"Jelenleg nem dobhatsz el semmit!\");if(params < 1){ SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /eldob [mit]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"==========[ Amit Eldobhatsz ]==========\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"pénz, mûanyag, telefon, gyémánt, cannabismag, mákmag, kokacserjemag, kevlar\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"fegyver (mennyit), materials (mennyit), heroin (mennyit), kokain (mennyit), marihuana (mennyit)\"); return 1;}else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ilyen parancs...\"); return 1;}if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\")){ new type,string[128]; new Float:X,Float:Y,Float:Z; if(sscanf(param[1], \"i\", type)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használd: {FFFFFF}/eldob pénz [Összeg]\"); new Penzze = GetMoney(playerid); if(Penzze <= 0) return Msg(playerid,\"Nincs nálad pénz!\"); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); PenzEldob(type,X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldobott valamennyi pénzt\", 0); GivePlayerMoney(playerid, -type); return 1;}if(egyezik(param[1],\"fegyver\")){ if(FloodCheck(playerid,cmd, 3)) return 1;// if(PlayerPaintballing[playerid] != 0) return Msg(playerid,\"Ne Paintball közbe!\"); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new GunID = GetPlayerWeapon(playerid); if(GunID == 0) return Msg(playerid,\"Nincs a kezedben fegyver!\"); //if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob fegyver (mennyit)\"); //new GunAmmo = strval(param[2]); new GunAmmo; if(params == 2) GunAmmo = strval(param[2]); else GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); if(GunAmmo <= 0) return Msg(playerid,\"Ennyit akarsz eldobni? O_o\"); if(GetPlayerAmmo(playerid) < GunAmmo) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ennyi lõszered!\"); return 1; } GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); FegyverEldob(GunID,GunAmmo,X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldobta a kezében levõ fegyvert\", 0); //FegyverElvesz(playerid,GunID); //GiveWeapon(playerid, GunID, GetPlayerAmmo(playerid) - GunAmmo); GiveWeapon(playerid, GunID, -GunAmmo); return 1;}if(egyezik(param[1], \"fém\") || egyezik(param[1], \"fem\")){ PlayerInfo[playerid][pFem] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a nála lévõ fémdarabokat\", 1); return 1;}if(egyezik(param[1],\"telefon\")){ if(PlayerInfo[playerid][pPnumber] == 0) return Msg(playerid, \"Már eldobtad a telefonod!\"); PlayerInfo[playerid][pPnumber] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a telefonját.\", 0); foreach(Jatekosok,x) { if(!IsPlayerConnected(x) || IsPlayerNPC(x) || !Logged(x)) continue; SetPlayerMarkerForPlayer(x, playerid, 0xFFFFFF00); } return 1;}if(egyezik(param[1],\"cserje\")){ PlayerInfo[playerid][pCserje] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a cserjéit.\"); return 1;}if(egyezik(param[1],\"mák\") || egyezik(param[1], \"mak\")){ PlayerInfo[playerid][pMak] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a mákjait.\"); return 1;}if(egyezik(param[1],\"cannabis\")){ PlayerInfo[playerid][pCannabis] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a cannabist a zsebébõl.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"mûanyag\") || egyezik(param[1], \"muanyag\")){ PlayerInfo[playerid][pMuanyag] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a mûanyagokat.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"mákmag\")){ PlayerInfo[playerid][pMakMag] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a mák magjait.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"cannabismag\")){ PlayerInfo[playerid][pCannabisMag] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a cannabis magjait.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"cserjemag\")){ PlayerInfo[playerid][pCserjeMag] = 0; Cselekves(playerid, \"eldobja a kokacserje magjait.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"materials\") || egyezik(param[1],\"mati\")){ //if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob materials (mennyit)\"); //new db = strval(param[2]); new db; if(params == 2) db = strval(param[2]); else db = PlayerInfo[playerid][pMats]; if(db <= 0) return Msg(playerid,\"Ennyit akarsz eldobni? O_o\"); if(PlayerInfo[playerid][pMats] < db) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ennyi Matid!\"); return 1; } PlayerInfo[playerid][pMats] -= db; new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); DrogLerak(2040, db, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldob néhány materialt.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"heroin\")){ //if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob heroin (mennyit)\"); //new db = strval(param[2]); new db; if(params == 2) db = strval(param[2]); else db = PlayerInfo[playerid][pHeroin]; if(db <= 0) return Msg(playerid,\"Ennyit akarsz eldobni? O_o\"); if(PlayerInfo[playerid][pHeroin] < db) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ennyi heroinod!\"); return 1; } PlayerInfo[playerid][pHeroin] -= db; new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); DrogLerak(1577, db, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldob egy kis heroint.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"kokain\")){ //if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob kokain (mennyit)\"); //new db = strval(param[2]); new db; if(params == 2) db = strval(param[2]); else db = PlayerInfo[playerid][pKokain]; if(db <= 0) return Msg(playerid,\"Ennyit akarsz eldobni? O_o\"); if(PlayerInfo[playerid][pKokain] < db) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ennyi kokainod!\"); return 1; } PlayerInfo[playerid][pKokain] -= db; new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); DrogLerak(1575, db, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldob egy kis kokaint.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"marihuana\")){ //if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob marihuana (mennyit)\"); //new db = strval(param[2]); new db; if(params == 2) db = strval(param[2]); else db = PlayerInfo[playerid][pMarihuana]; if(db <= 0) return Msg(playerid,\"Ennyit akarsz eldobni? O_o\"); if(PlayerInfo[playerid][pMarihuana] < db) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Nincs ennyi marihuanád!\"); return 1; } PlayerInfo[playerid][pMarihuana] -= db; new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); DrogLerak(1578, db, X, Y, Z, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldob egy kis marihuanát.\", 0); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"kevlar\") || egyezik(param[1],\"mellény\") || egyezik(param[1],\"melleny\")){ SetPlayerArmour(playerid, 0); Cselekves(playerid, \"eldobja a golyóálló mellényét.\", 0); return 1;}}
if(egyezik(cmd, \"/felvesz\")){if(params < 1) return Msg(playerid, \"/felvesz [Fizetés / Mûanyag / Fém / Fegyver / Materials / Heroin / Kokain / Marihuana]\");if(FloodCheck(playerid,cmd)) return 1;if(egyezik(param[1], \"Fizetés\") || egyezik(param[1], \"Fizetes\")){ if(PlayerInfo[playerid][pBankSzamla] != 0) return Msg(playerid, \"Van bankszámlád, a fizetést oda kapod...\"); if(!PlayerToPoint(30, playerid, 1415.951171,-988.971191,1639.980224)) return Msg(playerid, \"Nem vagy bankba!\"); if(PlayerInfo[playerid][pPayCheck] < 10000) return Msg(playerid, \"Legalább 10,000Ft-nak kell lennie a fizetésednek!\"); GiveMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPayCheck]); FrakcioInfo[LMUNKA_ONKORMANYZAT][fPenz] -= PlayerInfo[playerid][pPayCheck]; SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fizetés felvéve! Összeg: %dFt\", PlayerInfo[playerid][pPayCheck]); PlayerInfo[playerid][pPayCheck] = 0; Cselekves(playerid, \"felvette a fizetését...\"); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"nyeremény\") || egyezik(param[1],\"nyeremeny\")){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1956.0851,1017.4251,992.4688)) { SendFormatMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felvetted a nyereményt: %d Ft\",KaszinoCsekk[playerid]); GiveMoney(playerid,KaszinoCsekk[playerid]); FrakcioInfo[LMUNKA_ONKORMANYZAT][fPenz] -= KaszinoCsekk[playerid]; KaszinoCsekk[playerid] = 0; Cselekves(playerid,\"felvette a nyereményét.\",0); return 1; }}else if(egyezik(param[1],\"doboz\")){ for(new i = 0; i < sizeof(PenzDropInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,ATMDrop[aPoz][0],ATMDrop[aPoz][1],ATMDrop[aPoz][2]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == ATMDrop[aVW] && GetPlayerInterior(playerid) == ATMDrop[aInt]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); DestroyDynamicObject(ATMDrop[aObject]); ATMDrop[aObject] = NINCS; ATMDrop[aPoz][0] = 0.0; ATMDrop[aPoz][0]= 0.0; ATMDrop[aPoz][0] = 0.0; Doboz[playerid] = 1; //Cselekves(playerid,\"felvett egy dobozt a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\")){ for(new i = 0; i < sizeof(PenzDropInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,PenzDropInfo[PenzX],PenzDropInfo[PenzY],PenzDropInfo[PenzZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == PenzDropInfo[PenzVW] && GetPlayerInterior(playerid) == PenzDropInfo[PenzInt]) { ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); DestroyDynamicObject(EldobottPenzObject); EldobottPenzObject = NINCS; GiveMoney(playerid,PenzDropInfo[PenzOsszeg]); PenzDropInfo[PenzX] = 0.0; PenzDropInfo[PenzY] = 0.0; PenzDropInfo[PenzZ] = 0.0; PenzDropInfo[PenzOsszeg] = 0; //Cselekves(playerid,\"felvett egy kis pénzt a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1],\"fegyver\")){ if(Szint(playerid) < FEGYVERHASZNALATSZINT) return Msg(playerid,\"Nem használhatsz fegyvert!\"); for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,DropInfo[FegyverEldobPosX],DropInfo[FegyverEldobPosY],DropInfo[FegyverEldobPosZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[FegyverEldobVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[FegyverEldobInterior]) { DestroyDynamicObject(EldobottFegyverObject); EldobottFegyverObject = NINCS; ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); GiveWeapon(playerid,DropInfo[FegyverEldobAmmount][0],DropInfo[FegyverEldobAmmount][1]); DropInfo[FegyverEldobPosX] = 0.0; DropInfo[FegyverEldobPosY] = 0.0; DropInfo[FegyverEldobPosZ] = 0.0; DropInfo[FegyverEldobAmmount][0] = 0; DropInfo[FegyverEldobAmmount][1] = 0; //Cselekves(playerid,\"felvett egy fegyvert a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1], \"Mûanyag\") || egyezik(param[1], \"Muanyag\")){ if(!PlayerToPoint(3, playerid, 90.638587, -183.727081, 1.484375) && !PlayerToPoint(3, playerid, 1204.882, 252.871, 19.554)) return Msg(playerid, \"Nem vagy mûanyag felvevõ helyen!\"); if(PlayerInfo[playerid][pMuanyag] >= MAXMUANYAG) return Msg(playerid, \"Enyi mûanyagot nem bírsz el!\"); if(GetMoney(playerid) < 500) return Msg(playerid, \"Nincs elég pénzed! (500Ft)\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Felvettel 1 mûanyagdobozt...\", 3000, 3); PlayerInfo[playerid][pMuanyag]++; GiveMoney(playerid, -500); BizPenz(BIZ_MUANYAG, 500); Cselekves(playerid, \"felvett egy mûanyagdobozt...\"); return 1;}else if(egyezik(param[1], \"fém\") || egyezik(param[1], \"fem\")){ if(PlayerInfo[playerid][pFem] >= MAXFEM) return Msg(playerid, \"Nem fér el nálad ennyi fém!\"); if(!PlayerToPoint(5, playerid, 321.2111,-45.0681,1.5693)) { Msg(playerid, \"Nem itt kell felvenni(térképen jelöltük)\"); SetPlayerCheckpoint(playerid, 321.2111,-45.0681,1.5693, 5); return 1; } if(GetMoney(playerid) < 6000) return Msg(playerid, \"6000 forint...\"); PlayerInfo[playerid][pFem]++; Cselekves(playerid, \"felvett egy fémdarabot.\", 0); GiveMoney(playerid, -6000); BizPenz(BIZ_MUANYAG, 6000); return 1;}else if(egyezik(param[1],\"materials\") || egyezik(param[1],\"mati\")){ for(new i = 0; i < sizeof(DrogInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,DrogInfo[DrogEldobPosX],DrogInfo[DrogEldobPosY],DrogInfo[DrogEldobPosZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DrogInfo[DrogEldobVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DrogInfo[DrogEldobInterior] && DrogInfo[DrogEldobObject] == 2040) { DestroyDynamicObject(DrogObject); DrogObject = NINCS; ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); PlayerInfo[playerid][pMats] += DrogInfo[DrogEldobDarab]; DrogInfo[DrogEldobPosX] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosY] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosZ] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobDarab] = 0; Cselekves(playerid,\"felvett néhány matit a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1],\"heroin\")){ for(new i = 0; i < sizeof(DrogInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,DrogInfo[DrogEldobPosX],DrogInfo[DrogEldobPosY],DrogInfo[DrogEldobPosZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DrogInfo[DrogEldobVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DrogInfo[DrogEldobInterior] && DrogInfo[DrogEldobObject] == 1577) { DestroyDynamicObject(DrogObject); DrogObject = NINCS; ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); PlayerInfo[playerid][pHeroin] += DrogInfo[DrogEldobDarab]; DrogInfo[DrogEldobPosX] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosY] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosZ] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobDarab] = 0; Cselekves(playerid,\"felvett néhány heroint a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1],\"kokain\")){ for(new i = 0; i < sizeof(DrogInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,DrogInfo[DrogEldobPosX],DrogInfo[DrogEldobPosY],DrogInfo[DrogEldobPosZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DrogInfo[DrogEldobVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DrogInfo[DrogEldobInterior] && DrogInfo[DrogEldobObject] == 1575) { DestroyDynamicObject(DrogObject); DrogObject = NINCS; ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); PlayerInfo[playerid][pKokain] += DrogInfo[DrogEldobDarab]; DrogInfo[DrogEldobPosX] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosY] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosZ] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobDarab] = 0; Cselekves(playerid,\"felvett néhány kokaint a földrõl.\",0); return 1; } }}else if(egyezik(param[1],\"marihuana\")){ for(new i = 0; i < sizeof(DrogInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,DrogInfo[DrogEldobPosX],DrogInfo[DrogEldobPosY],DrogInfo[DrogEldobPosZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DrogInfo[DrogEldobVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DrogInfo[DrogEldobInterior] && DrogInfo[DrogEldobObject] == 1578) { DestroyDynamicObject(DrogObject); DrogObject = NINCS; ApplyAnimation(playerid, \"MISC\",\"pickup_box\",4.0,0,0,1,0,0); PlayerInfo[playerid][pMarihuana] += DrogInfo[DrogEldobDarab]; DrogInfo[DrogEldobPosX] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosY] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobPosZ] = 0.0; DrogInfo[DrogEldobDarab] = 0; Cselekves(playerid,\"felvett néhány marihuanát a földrõl.\",0); return 1; } }}else Msg(playerid, \"/felvesz [Fizetés / Mûanyag / Fém / Fegyver / Materials / Heroin / Kokain / Marihuana]\");return 1;}
if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\"))if(sscanf(param[1], \"i\", type))
if(egyezik(param[1],\"pénz\") || egyezik(param[1],\"penz\")) { if(Szint(playerid) < 3) return Msg(playerid,\"3-as szinttõl csak...\"); new Float:X,Float:Y,Float:Z; if(params != 2) return Msg(playerid,\"/eldob pénz (mennyit)\"); if(GetMoney(playerid) < param[2]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN \"Nincs ennyi pénzed!\"); return 1; } GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); PenzEldob(param[2],X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); Cselekves(playerid, \"eldobott valamennyi pénzt\", 0); GiveMoney(playerid, -param[2]); return 1; }