de arra vigyázz, hogy csinálj egy új pénz textdraw kijelzõt..
Minek? Teljesen felesleges. Csinál egy stock-ot mint pl:
GivePlayerMoneyEx(playerid, money)
és abba a stockba PVar vagy egyszerû játékosváltozó segítségével átírja a pénzt + hozzáteszi az alapértelmezett sort is, azaz ezt:
GivePlayerMoney(playerid, money);
majd kibannolja
[/quote]
Mi értelme ezért banolni egy játékost, ha elég csak visszaállítani a PVarban vagy játékos változóban visszaadni a játékos összegét? :)
de arra vigyázz, hogy csinálj egy új pénz textdraw kijelzõt..
Minek? Teljesen felesleges. Csinál egy stock-ot mint pl:
GivePlayerMoneyEx(playerid, money)
és abba a stockba PVar vagy egyszerû játékosváltozó segítségével átírja a pénzt + hozzáteszi az alapértelmezett sort is, azaz ezt:
GivePlayerMoney(playerid, money);
majd kibannolja
[/quote]
Mi értelme ezért banolni egy játékost, ha elég csak visszaállítani a PVarban vagy játékos változóban visszaadni a játékos összegét? :)
[/quote]
Hasonló példára gondoltál? :)
stock SS_GivePlayerMoney(playerid, cash)
{
PlayerInfo[playerid][pCash] += cash;
ResetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
}
#if defined _ALS_GivePlayerMoney
#undef GivePlayerMoney
#else
#define _ALS_GivePlayerMoney
#endif
#define GivePlayerMoney(%0) SS_GivePlayerMoney(%0)