Szerző Téma: Pénz  (Megtekintve 696 alkalommal)

Pénz
« Dátum: 2012. október 13. - 13:57:30 »
0 Show voters
Hello van nekem egy fegyver vásárlós scriptem samp-ba de az a baj vele hogy minuszba is viszi a pénz és azt kellene megoldani hogy ha nincs rá pénz akkor kiirja hogy Nincs elég pénzed!
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//====================
new Menu:fegyver;
//====================
#define COLOR_NARANCS 0xFF9900AA
//====================
public OnFilterScriptInit()
{
fegyver = CreateMenu(\"Fegyverek\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
    AddMenuItem(fegyver, 0, \"Colt45 500 Töltény 10.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"9mm Csendes 100 Töltény 45.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Tec9 200 Töltény 35.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Shotgun 100 Töltény 70.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Uzi 200 Töltény 35.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"MP5 100 Töltény 65.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"AK-47 100 Töltény 90.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"M4 100 Töltény 90.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sniper 50 Töltény 100.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"D.Eagle 100 Töltény 55.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Com.Shotgun 100 Töltény 140.000$\");
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Rifle 100 Töltény 60.000$\");
    return 1;
}
//====================
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/fegyver vesz\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(fegyver, playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
return 1;
}
return 0;
}
//====================
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    new Menu:valtozo;
    valtozo = GetPlayerMenu(playerid);
    if(valtozo == fegyver)
    {
        switch(row)
        {
            case 0:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,22, 500);
               GivePlayerMoney(playerid, - 10000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 1:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,23, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 45000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 2:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,32, 200);
               GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 3:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,25, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 4:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,28, 200);
               GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 5:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,29, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 65000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 6:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,30, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 7:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,31, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 8:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,34, 50);
               GivePlayerMoney(playerid, - 100000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 9:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,24, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 55000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 10:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,27, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 140000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 11:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,33, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 60000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 12:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,26, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 13:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,39, 20);
               GivePlayerMoney(playerid, - 40000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
            case 14:
   {
               GivePlayerWeapon(playerid,40, 1);
               GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
               new name[256];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
}
}
    return 1;
}
//====================
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    TogglePlayerControllable ( playerid , true );
    return 1;
}
//====================
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 13. - 20:52:30 írta Gentleman »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Pénz
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 13. - 14:30:30 »
0 Show voters
           case 0:
         {
               if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\");
               GivePlayerWeapon(playerid,22, 500);
               GivePlayerMoney(playerid, - 10000);
               new name[256];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
            TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }

 
 ezt minden pénz levonás alá kell tenni.
És használj CODE-t.
E:
Ez a 2 sor:
 
             new name[256];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));

 
feleslegesek bele, szóval vedd ki.
Példa:
 
           case 0:
         {
                  if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\");
            GivePlayerWeapon(playerid,22, 500);
               GivePlayerMoney(playerid, - 10000);
            TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
           
            case 1:
         {
                  if(GetPlayerMoney(playerid) < 45000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\");
            GivePlayerWeapon(playerid,23, 100);
               GivePlayerMoney(playerid, - 45000);
            TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 13. - 14:32:44 írta Flash »

Pénz
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 13. - 20:52:48 »
0 Show voters
[gmod]Legközelebb kérlek használd a code taget.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal