public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return SetPlayerMoney(playerid, 0);return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return ResetPlayerMoney(playerid);return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return SetPlayerMoney(playerid, 0);return 1;} nem is létezik olyan függvény, hogy setplayermoney..esetleg így: public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return ResetPlayerMoney(playerid);return 1;} [/quote]Ha jól értem, hogyha a játékosnak több pénze van, mint 0, akkor reseteli.. >.> public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) ResetPlayermoney(playerid);} vagy if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) { // mit csináljon}
public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) ResetPlayermoney(playerid);}
if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) { // mit csináljon}
public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return SetPlayerMoney(playerid, 0);return 1;} nem is létezik olyan függvény, hogy setplayermoney..esetleg így: public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerMoney(playerid) > 0) return ResetPlayerMoney(playerid);return 1;} [/quote]Ha jól értem, hogyha a játékosnak több pénze van, mint 0, akkor reseteli.. >.> public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) ResetPlayermoney(playerid);} vagy if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) { // mit csináljon} [/quote]látom elég sokan kavarba vannak ezekkel a relációs jelekkel. .xd
if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid));
if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) ResetPlayerMoney(playerid);