1.
Ezt felülre:
#define SPECIAL_ACTION_PISSING 68
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xAFAFAFAA, 200.0, 5000);
return 1;
}
Piros: 0xAA3333AA
Kék: 0x0000BBAA
(most szürke: 0xAFAFAFAA)
A 200.0 a látóhatár, tehát, hogy milyen messzirol látod.
Az 5000 pedig az ido, hogy mennyi ideig jelenik meg a játékos feje fölött az írás.
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xAFAFAFAA, 200.0, 5000);
return 1;
}
Piros: 0xAA3333AA
Kék: 0x0000BBAA
(most szürke: 0xAFAFAFAA)
A 200.0 a látóhatár, tehát, hogy milyen messzirol látod.
Az 5000 pedig az ido, hogy mennyi ideig jelenik meg a játékos feje fölött az írás.
Az olyan színek amik AA-ra végzodnek azok Transzparens színek azaz átlátszóak (3D-s térben, és textdrawban, chat boxban nem)
A FF-re végzodo színek viszont nem. Azok teljesen látszódnak.
#define BLUE 0x1229FAFF
#define RED 0xE60000FF
//kék és piros
Inkább ezeket ajánlatos használni.
D@nee link=topic=4790.msg54814#msg54814 date=1274300264]
Ehh még vmi... hogy lehet olyan \"banner\" t csinálni mint pl egy tank ágyú vagy mi és mellé hogy Pro Mapper olyant hogy lehet? pls mondjátok:) link vagy valami:) köszi
D@nee
[/quote]
Ubargen nevu program, de a következo dupla postnál nem segítek.