Szerző Téma: CP  (Megtekintve 539 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
CP
« Dátum: 2011. Június 20. - 18:11:01 »
0 Show voters
Hello Fórumozok
Egy olyat szeretnék kérni tõnletek hogy hogy lehet megoldani azt hogy van egy munka és ott vanak betonkeverõk a betonkeverõvel kell menni különbözö CP be és azt szeretném megoldani hogy ne az összes Betonkeverõs KOcsival lehessen hanem azokkal csak amlyikek ott vannak azt hogy lehet megcsinálni ??? :D
Elõre Is kösziii
Megy a + :D

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
CP
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 20. - 18:15:06 »
0 Show voters
Felcímkézed a betonkeverõket.
[pawn]
new mscar1 = CreateVehicle( ... );
new mscar2 = CreateVehicle( ... );
public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid ) {
    if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
        if( GetPlayerVehicleID( playerid ) == mscar1 || GetPlayerVehicleID( playerid ) == mscar2 ) {
            //a megadott betonkeverõkkel ment bele
        }
    }
    return 1;
}
[/pawn]
Nyilván a CreateVehicle függvény paraméterezed.

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
CP
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 20. - 20:23:59 »
0 Show voters
Bocsi de nem nagyon értem Ebbe bele tudnád irni :D
[pawn]public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new randombetoncp = random(sizeof(betoncp));
while(randombetoncp == GetPVarInt(playerid,\"CPStatus\")) randombetoncp = random(sizeof(betoncp));
SetPVarInt(playerid,\"CPStatus\",randombetoncp);
if(GetPVarInt(playerid,\"CPnum\") != sizeof(betoncp)) SetPVarInt(playerid,\"CPnum\",GetPVarInt(playerid,\"CPnum\")+1);
else SetPVarInt(playerid,\"CPnum\",1);
if(betoncpk[playerid] == true)
     {
       SetPlayerCheckpoint(playerid, betoncp[randombetoncp][0], betoncp[randombetoncp][1], betoncp[randombetoncp][2], 10.0);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CPnum\") == 1)
{
    GivePlayerMoney(playerid,2000);
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Ürítés !!\", 16000, 3);
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetTimerEx(\"betonurites\", 16000, 0,\"e\",playerid);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CPnum\") == 2)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Tankolás !!\", 16000, 3);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"betontankolas\", 16000, 0,\"e\",playerid);
}
return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal