GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Szeby1995 - 2010. Március 20. - 23:56:34

Cím: pawno objectek helye
Írta: Szeby1995 - 2010. Március 20. - 23:56:34
Lenne egy kérdésem .
A .map fájlokat átalakitom PAWNO fájba és bemásolom a pwanoba. Ilyenkor a sor elejére teszi az öszeset pl:
 
14. CreateObject(...)

 
A pawnoban pedig úgy van hogy 4 szóköz távolságra van a sor elejétol :
 
14.    CreateObject(...)

 
Számít hogy az objectek a sor eljén vagy (4 szóköznyire) vannak a sor elejétol ?
 :)
Cím: pawno objectek helye
Írta: Vampesz - 2010. Március 21. - 00:30:50
Sztem nem :)
Cím: pawno objectek helye
Írta: Szeby1995 - 2010. Március 21. - 00:45:00
ok
Cím: pawno objectek helye
Írta: Vampesz - 2010. Március 21. - 00:48:39
A .map fájlokat átalakitom PAWNO fájba[/quote]
De ezt ugye nem társítással tetted?  :dodge:
Cím: pawno objectek helye
Írta: gnorby88 - 2010. Március 21. - 09:05:14
Igenis számít az a 4szóköz távolság(TAB),mert sokkal áttekinthetobb lex a kódod, és nem irkál ki olyan hibákat majd h loose indentation.
Olvasd el ezt: http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=120.0
Cím: pawno objectek helye
Írta: TengeriMalac - 2010. Március 21. - 09:22:29
Ha zavar, h kiírja, akkor egyszeru, ha ezt csinálod
Pawno-ban \"CTRL+H\"
Fölülre, h \"CreateObject\" (vagy amit a Streamered használ)
Alulra, hogy \"    CreateObject\"
Így tesz elé 4 szóközt, vagy 1 TAB-ot, és nem ír ki semmit.
Cím: pawno objectek helye
Írta: Iceaac - 2010. Március 21. - 09:25:02
Akkor a korábbi objectekhez is hozzáadja. Én kijelölöm oket (egybe mindet) és TABot nyomok..  ;)
Cím: pawno objectek helye
Írta: Szeby1995 - 2010. Március 21. - 11:29:25
ok  kössz mindenkinek  :D