Szerző Téma: Motor indítás  (Megtekintve 1637 alkalommal)

Motor indítás
« Dátum: 2016. Június 14. - 21:10:46 »
0 Show voters
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy mikor beindítom a járművet müködik, de ha nincs kulcsom hozzá/nem vagyok a frakcióban akkor is beindítja..
Azt nem szeretném, hogy kidobja a játékost ha nincs kulcsa hozzá.. meg lehet oldani? nemtudok rájönni mi a gond, ezer dolgot megpróbáltam már..
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new newcar;
           newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsAnOwnableCar(newcar))
   {
               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
         else
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
          return 1;
          }
   }
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 0)
                 {
                    if(Gas[newcar] >= 1)
                    {
                new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
               format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                         TogglePlayerControllable(playerid, false);
                         gEngine[playerid] = 1;
                return 1;
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
                   }
      }
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
      {
            if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
               format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                       gEngine[playerid] = 0;
                return 1;
                    }
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 14. - 21:16:15 írta Devil112 »

Nem elérhető #ωᴇʙsᴛᴇʀ

  • 425
  • Aki hisz az megbocsatast nyer .. Egy jo nap
    • Profil megtekintése
Motor indítás
« Válasz #1 Dátum: 2016. Június 14. - 21:19:52 »
0 Show voters
Gondolom goudlyne/defensive
Egy kerdes adminod van amikor be tudod inditani?

Motor indítás
« Válasz #2 Dátum: 2016. Június 14. - 21:24:38 »
0 Show voters
Igen, defensive de már egyáltalán nem hasonlít rá csak egy két dolog.
Nem lehet adminnal beindítani a kocsit, van rá egy külön parancs.

Motor indítás
« Válasz #3 Dátum: 2016. Június 17. - 09:21:51 »
0 Show voters
Ez a motor indítás nem hiszem hogy jól fog menni.  Azt is megmondom miért.
Ugyebár úgy nézi a cuccot hogy a KocsiIDje egyenlő a pPcarkey el vagy a pPcarkey1  - pPcarkey3 ig bármivel .
Ami amúgy nem rossz az.
na már most ha raksz be mondjuk 1-2 munka kocsit és azt hamarabb tölti be mint a saját kocsikat akkooor ID csúszás és KÁOSZ
de amúgy itt van. ezzel csak akkor fogod tudni elindítani ha a tiéd a kocsi szerintem jó lesz így.
 

        if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
        {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
         new newcar;
         newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] != newcar)
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
               return 1;
            }
            else
            {
               if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
               {
                                if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
                  {
                     return 1;
                  }
                  if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
                     RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                     TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                     return 1;
                  }
                  if(gEngine[playerid] == 0)
                                {
                     if(Gas[newcar] >= 1)
                     {
                        new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                        engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                                        SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                        TogglePlayerControllable(playerid, false);
                        gEngine[playerid] = 1;
                        return 1;
                     } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
                                }
               }
               if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
               {
                  if(gEngine[playerid] == 1)
                                {
                     new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                     TogglePlayerControllable(playerid, true);
                     PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
                     format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                     gEngine[playerid] = 0;
                     return 1;
                  }
               }                     
            }
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Ez nem IsAnOwnableCar kategóriájú jármű ha van ilyen nézd meg hogy minek kéne lenni és írd még hozzá!\");
         }
      } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
            }
            return 1;
        }

Motor indítás
« Válasz #4 Dátum: 2016. Június 20. - 19:13:38 »
0 Show voters
úgyanúgy rossz :S

Motor indítás
« Válasz #5 Dátum: 2016. Június 20. - 21:06:51 »
0 Show voters
mit jelent hogy rossz?

Motor indítás
« Válasz #6 Dátum: 2016. Június 21. - 20:53:47 »
0 Show voters
Frakció járműveknél nem engedi beindítani hiába vagyok tagja az adott frakciónak.

Motor indítás
« Válasz #7 Dátum: 2016. Június 22. - 06:59:28 »
0 Show voters
mi a módodban a frakció tag változót és hogy a kocsi frakció kocsi-e?

Motor indítás
« Válasz #8 Dátum: 2016. Június 22. - 10:19:02 »
0 Show voters
RendorKocsik <- ez a rendőröknek

Motor indítás
« Válasz #9 Dátum: 2016. Június 22. - 14:26:39 »
0 Show voters
és a Frakciókat meg pInfo[playerid][pMember] -rel jelöli? tehát ha valaki frakcióba van azt hogy jelöli?

Motor indítás
« Válasz #10 Dátum: 2016. Június 22. - 16:49:11 »
0 Show voters
Igen, pMember meg pLeader  és a szám, pl 1 az a rendőrség

Motor indítás
« Válasz #11 Dátum: 2016. Június 22. - 17:52:46 »
0 Show voters
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   new newcar;
   newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsAnOwnableCar(newcar))
   {
      if((PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] != newcar) )
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
         return 1;
      }
   }
   if(RendorKocsik(newcar) && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1 && PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
      return 1;
   }
   if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
      {
            return 1;
      }
      if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
      {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            return 1;
      }
      if(gEngine[playerid] == 0)
      {
         if(Gas[newcar] >= 1)
         {
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
            SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
            format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            TogglePlayerControllable(playerid, false);
            gEngine[playerid] = 1;
            return 1;
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
      }
   }
   if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
   {
      if(gEngine[playerid] == 1)
      {
         new nev[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
         TogglePlayerControllable(playerid, true);
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         gEngine[playerid] = 0;
         return 1;
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
}
}
return 1;
}

 
Tessék de végig kéne menni az összes frakción mert ugyebár neked valami falusi módod lehet szerintem vagy max régi see módod mert abba jelölték még úgy hogy Rendor Kocsi -t most a rendőr eltudja indítani de a többi frakciók meg munkák nem lesznek jók....

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal