Szerző Téma: Dialog probléma  (Megtekintve 1429 alkalommal)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #15 Dátum: 2012. március 09. - 19:51:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Cannonn date=1331318690\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18190\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A mód elején a #define DIALOG_RULES -nál milyen érték van megadva?
 

#define DIALOG_RULES 3000
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 09. - 20:06:57 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #16 Dátum: 2012. március 09. - 20:08:40 »
0 Show voters
Próbáljuk kisebb  értékkel.
#define DIALOG_RULES  50
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 09. - 20:13:53 írta Cannonn »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #17 Dátum: 2012. március 09. - 20:43:13 »
0 Show voters
Hát így se jó  :confused:
Ha ez benne van  a dm dialogot már nem hozza be teljesen :
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES) {
       if(response == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000} A szabályzatot elfogadtad , {25b800}jó játékot kíván az {ff0000}admin team\");
else {
            new string[128];
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
         format(string,sizeof string,\"SERVER: %s ki lett rúgva. Aki nem fogadja el a szabályzatot az ne is akarjon játszani :)\",name);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED,string);
         Kick(playerid);
       }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 09. - 22:42:19 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #18 Dátum: 2012. március 09. - 22:49:10 »
0 Show voters
A teljesen alatt mit értesz?
Amúgy írd át DIALOG_RULES-t SZABALYZAT-ra és adj neki 51es értéket. Hátha jó lesz, habár kétlem, mivel nem sok különbség van a kettõ között.
Az a baj, hogy nem tudok tesztelni. :/
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 09. - 22:52:49 írta Cannonn »

Dialog probléma
« Válasz #19 Dátum: 2012. március 09. - 22:55:00 »
+1 Show voters
Írtam msnen de látom nem figyelsz, szal töprengj még.
Most másoltad be az egyik hiba forrást:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
       if(response == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000} A szabályzatot elfogadtad , {25b800}jó játékot kíván az {ff0000}admin team\");
   else
   {
            new string[128];
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
         format(string,sizeof string,\"SERVER: %s ki lett rúgva. Aki nem fogadja el a szabályzatot az ne is akarjon játszani :)\",name);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED,string);
         Kick(playerid);
       }
}
return 1;
}[/pawn]
 
Returns   Returning 0 in this callback will pass the dialog to another script in case no matching code were found in your gamemode\'s callback.[/quote]

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #20 Dátum: 2012. március 09. - 23:00:23 »
0 Show voters
Hát az hogy jelen esetben beírom hogy /csdm
Ott kihozz a dialogot  ezen belül van  DeathMach 5 ---> de hiába megyek tovább  az már nem jön be hogy most Terrorista vagy swat-ot választja
De kipróbálom amit mondtál tesztelni is tudom mert van egy laptop is mellettem  8)
 
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1331330100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18190\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Írtam msnen de látom nem figyelsz, szal töprengj még.
Most másoltad be az egyik hiba forrást:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
       if(response == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000} A szabályzatot elfogadtad , {25b800}jó játékot kíván az {ff0000}admin team\");
else
{
            new string[128];
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
         format(string,sizeof string,\"SERVER: %s ki lett rúgva. Aki nem fogadja el a szabályzatot az ne is akarjon játszani :)\",name);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED,string);
         Kick(playerid);
       }
}
return 1;
}

 
Szerk:
 
Returns   Returning 0 in this callback will pass the dialog to another script in case no matching code were found in your gamemode\'s callback.

[/quote]
De külön külön mûködik , és hiba sincs benne
 ::| Nem vágom
Szerk:
wtf rájöttem   :D :D
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
       if(response == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000} A szabályzatot elfogadtad , {25b800}jó játékot kíván az {ff0000}admin team\");
   else
   {
            new string[128];
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
         format(string,sizeof string,\"SERVER: %s ki lett rúgva. Aki nem fogadja el a szabályzatot az ne is akarjon játszani :)\",name);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED,string);
         Kick(playerid);
       }
}
return 0;
}
[/quote]
Ez fájt  :D :D
Kösz zsolesz , és Cannonn  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 09. - 23:18:05 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #21 Dátum: 2012. március 09. - 23:20:23 »
+1 Show voters
Tényleg. Istenem az a visszatérés, hogy nem vettük észre. :D

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Dialog probléma
« Válasz #22 Dátum: 2012. március 09. - 23:24:40 »
0 Show voters
Na zárok kösz srácok  ;)
+

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal