Szerző Téma: Bútor rendszert! Írok...  (Megtekintve 674 alkalommal)

Bútor rendszert! Írok...
« Dátum: 2013. Február 18. - 16:39:04 »
0 Show voters
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy Bútor Rendszert amibõl más lett.. De van egy kis gond vele :(
Ha birtok segíteni akkor meg köszönném!
Ha jó lesz akkor egy kicsit ki csicsázom és Publikálom is :D Vagyis még jobban ki csicsázom :D Több minden lesz majd benne de eddig még ez jó! :D
Error:
 

C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_SYTLE_LIST\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(212) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 004: function \"OnPlayerEditObject\" is not implemented
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(218) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(219) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(221) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : warning 209: function \"S@@_OnDialogResponse\" should return a value
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(224) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(231) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(232) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(233) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(241) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(243) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(244) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(248) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(249) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(260) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(269) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
 

 


/*
**********************************
|  Ezt a FilterScript            |
|  Csubikaa készítette!          |
|  Ezt a Részt ne töröld ki!     |
**********************************
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
//#pragma tabsize 0
#pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME                \"butorok.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------------\");
print(\" Modern Ház Építési rendszer! Rendszer By: Csubikaa\");
print(\"-------------------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
main()
{
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/butor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_SYTLE_LIST,\"Válassz kategoriát!\",\"Falak\\nBútorok\",\"Választ\",\"Mégsem\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 800)
{
    if(listitem == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, 801, DIALOG_STYLE_LIST,\"Falak - HAMAROSAN\",\"Hamarosan!\\nv1.2-ben!\",\"Választ\",\"Mégsem\");
        }
        if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 802, DIALOG_STYLE_LIST,\"Bútorok\",\"Francia ágy\\nSima ágy\\nRádió\\nAsztali TV\\nTV Asztal\\nÍró Asztal\\nFotel\\nHinta Szék\\nKuka\\nSzoba növény\\nBox Zsák\\nGurulos Szék\",\"Választ\",\"Mégsem\");
}
    }
    if(dialogid == 802)
{
        if(listitem == 0)
    {
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
        GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
        oModel = 1745;
        ORX = 0.0;
        ORY = 0.0;
        ORZ = 0.0;
        Object = CreateObject(1745, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Francia ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
        EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 1)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1796;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sima ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
if(listitem == 2)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2226;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2226, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 3)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1786;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1786, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Asztali TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        if(listitem == 4)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2321;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2321, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"TV Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 5)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2180;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2180, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Író Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 6)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1704;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1704, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Fotel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 7)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2096;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2096, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Hinta Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 8)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1359;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kuka lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 9)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 625;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(625, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoba növény lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 10)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1985;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1985, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Box Zsák lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 11)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2356;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Gurulos Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
        new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
        Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
        GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
        GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
        if(!playerobject)
        {
            if(!IsValidObject(objectid)) return;
            MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
        {
                OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
                OINT = GetPlayerInterior(playerid);
                GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
                GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
                AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
                CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
                DestroyObject(Object);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
        {
                if(!playerobject)
                {
                        SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
                else
                {
                        SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
        }
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
        if(!fexist(DFileName)) return 0;
        new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
        while(fread(ObjectFile, Line))
        {
            if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
            unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
            CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
            oTotal++;
        }
        fclose(ObjectFile);
        return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
        new File:ObjectFile, Line[128];
        format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
        fwrite(ObjectFile, Line);
        fclose(ObjectFile);
        return 1;
}

Nem elérhető Devex

Bútor rendszert! Írok...
« Válasz #1 Dátum: 2013. Február 18. - 18:39:41 »
0 Show voters
Ha a bátyám vissza engedett a géphez megpróbálom megcsinálni, az kb 10-15perc  :\'(

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Bútor rendszert! Írok...
« Válasz #2 Dátum: 2013. Február 19. - 19:23:25 »
0 Show voters
Modern Ház Építési rendszer! Rendszer By: Csubikaa
{33AA33}Bútor mentve.
* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod

 
What is it?

Modern Ház Építési rendszer? Már publikáltam...


Meg a szövegek is ugyan azok...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal