Szerző Téma: PAWNO Compile probléma  (Megtekintve 665 alkalommal)

PAWNO Compile probléma
« Dátum: 2014. június 03. - 20:39:11 »
0 Show voters
Sziasztok! Nem vagyok valami nagy szakértõje a compile hibáknak, ezért most megkérdezném tõletek, hogy amikor .amx-be történik pawnoval az átalakítás, miért írja ki ezt az Errort?
     
C:\\Users\\Ádám\\Desktop\\Játékok\\godulyne.pwn(2843) : error 021: symbol already defined: \"sscanf\"

 
A válaszokat elõre is köszönöm.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
PAWNO Compile probléma
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 03. - 21:19:15 »
0 Show voters
[mod]Ennek a témának van kiemelt téma is![/mod]
Egyébként gondolom erre a sorra írja a hibát:
 
#include <sscanf>

 
Na ezzel nincs más dolgod mint erre átírni:
 
#include <sscanf2>

 
[mod]A Témát zárom, mivel fent már megindokoltam, és ha nem oldódott meg a probémád, írd meg a kiemelt témába! (Itt Kérdezz Error-t!)[/mod]

PAWNO Compile probléma
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 03. - 20:39:11 »
0 Show voters
Sziasztok! Nem vagyok valami nagy szakértõje a compile hibáknak, ezért most megkérdezném tõletek, hogy amikor .amx-be történik pawnoval az átalakítás, miért írja ki ezt az Errort?
     
C:\\Users\\Ádám\\Desktop\\Játékok\\godulyne.pwn(2843) : error 021: symbol already defined: \"sscanf\"

 
A válaszokat elõre is köszönöm.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
PAWNO Compile probléma
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 03. - 21:19:15 »
0 Show voters
[mod]Ennek a témának van kiemelt téma is![/mod]
Egyébként gondolom erre a sorra írja a hibát:
 
#include <sscanf>

 
Na ezzel nincs más dolgod mint erre átírni:
 
#include <sscanf2>

 
[mod]A Témát zárom, mivel fent már megindokoltam, és ha nem oldódott meg a probémád, írd meg a kiemelt témába! (Itt Kérdezz Error-t!)[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal