GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [LOL]Adam_HUN - 2014. június 03. - 20:39:11

Cím: PAWNO Compile probléma
Írta: [LOL]Adam_HUN - 2014. június 03. - 20:39:11
Sziasztok! Nem vagyok valami nagy szakértõje a compile hibáknak, ezért most megkérdezném tõletek, hogy amikor .amx-be történik pawnoval az átalakítás, miért írja ki ezt az Errort?
     
C:\\Users\\Ádám\\Desktop\\Játékok\\godulyne.pwn(2843) : error 021: symbol already defined: \"sscanf\"

 
A válaszokat elõre is köszönöm.
Cím: PAWNO Compile probléma
Írta: Flash - 2014. június 03. - 21:19:15
[mod]Ennek a témának van kiemelt téma is![/mod]
Egyébként gondolom erre a sorra írja a hibát:
 
#include <sscanf>

 
Na ezzel nincs más dolgod mint erre átírni:
 
#include <sscanf2>

 
[mod]A Témát zárom, mivel fent már megindokoltam, és ha nem oldódott meg a probémád, írd meg a kiemelt témába! (Itt Kérdezz Error-t!)[/mod]
Cím: PAWNO Compile probléma
Írta: [LOL]Adam_HUN - 2014. június 03. - 20:39:11
Sziasztok! Nem vagyok valami nagy szakértõje a compile hibáknak, ezért most megkérdezném tõletek, hogy amikor .amx-be történik pawnoval az átalakítás, miért írja ki ezt az Errort?
     
C:\\Users\\Ádám\\Desktop\\Játékok\\godulyne.pwn(2843) : error 021: symbol already defined: \"sscanf\"

 
A válaszokat elõre is köszönöm.
Cím: PAWNO Compile probléma
Írta: Flash - 2014. június 03. - 21:19:15
[mod]Ennek a témának van kiemelt téma is![/mod]
Egyébként gondolom erre a sorra írja a hibát:
 
#include <sscanf>

 
Na ezzel nincs más dolgod mint erre átírni:
 
#include <sscanf2>

 
[mod]A Témát zárom, mivel fent már megindokoltam, és ha nem oldódott meg a probémád, írd meg a kiemelt témába! (Itt Kérdezz Error-t!)[/mod]