Szerző Téma: GangZone  (Megtekintve 506 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
GangZone
« Dátum: 2014. Február 09. - 09:35:29 »
+1 Show voters
Sziasztok!
Elkezdtem készíteni gang egy zone war modot de elakadtam ott hogy azt hogyan lehet lekérdezni hogy egy játékos zónában van e.
Tehát az kellene hogy hogyan lehet lekérni hogy a játékos belép egy gangzone-ba vagy kilépett egy gangzónából.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
GangZone
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 09. - 12:03:43 »
+1 Show voters
Használd a streamer plugin aerait.

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
GangZone
« Válasz #2 Dátum: 2014. Február 09. - 12:12:28 »
+1 Show voters
Ezt mondod? :D
 
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
GangZone
« Válasz #3 Dátum: 2014. Február 09. - 12:30:33 »
+1 Show voters
Igen, de pont a be- és kilépés lemaradt. És mivel a gangzone négyszögletes, ezért neked a következõk fognak kelleni:
 
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
GangZone
« Válasz #4 Dátum: 2014. Február 09. - 13:20:21 »
+1 Show voters
Köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal