naja ezt kerestem: \"Ezt növelni a #pragma dynamic direktívával lehet\"
De én ezt nemvágom akkor msot mit is írjak hova hogy az eltûnjön? a stringekrõl lecseréltem a [256]-ot [128]-ra de úgysem jó.
Ja meg a CMD:v meg ijenek nem mûködnek egyébként semmi hiba vagy warn nincs benne
De a zmcd-k nem mûködnek beírom a parancsot és Unknown command, meg ugye dinit használok tökéletesen megvan írva de engem zavar ez a stack/heap size akkor msot mi is a megoldás erre?
Sõt nem szarozok legyetek oly szívesek valaki javítsa kérem
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FIRE 0xAA3333AA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_LIGHTBLUED 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ROYALBLUE 0x4169FFAA
#define COLOR_DEADCONNECT 0x808080AA
#define COLOR_GOLD 0xB8860BAA
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_ERROR 0xD2691EAA
#define COLOR_NAVY 0x000080AA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define TEAM_POLICE 0
#define TEAM_CIVIL 1
#define TEAM_GANGSTER 2
#define DIALOG_RULES 8621
#define POLICE -1616.1700,681.5549,7.1875,182.8109,24,50,25,100,31,300
#define CIVIL -2622.2449,1400.4200,7.1016,199.4732,0,0,0,0,0,0
#define GANGSTER -2622.2449,1400.4200,7.1016,199.4732,0,0,0,0,0,0
enum pInfo
{
Level,
Wanted,
Money,
Jail,
JailTime,
Score,
Warn,
Jogsi,
CarID,
posX,
posY,
posZ,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new Text:connect;
new vCar[MAX_PLAYERS];
new file[128];
new playerColors[100] = {
0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF,
0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,
0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,
0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,
0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,0x4B8987FF,
0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,
0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,
0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,
0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF,
0x3FE65CFF
};
forward MFizetes(playerid);
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" RPG mod by Filip\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"MFizetes\", random(30000-210000), true);
SetGameModeText(\"HUN Roleplay Gamemode\");
//Sün
AddPlayerClass(280, POLICE);
AddPlayerClass(285, POLICE);
AddPlayerClass(287, POLICE);
//Civil
AddPlayerClass(208, CIVIL);
AddPlayerClass(29, CIVIL);
AddPlayerClass(2, CIVIL);
//Banda
AddPlayerClass(149, GANGSTER);
AddPlayerClass(108, GANGSTER);
AddPlayerClass(104, GANGSTER);
return 1;
}
public MFizetes(playerid) {
new rmoney = random(1500-8500);
new cmoney = random(1000-3500);
new string[128];
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) {
format(string, sizeof(string), \"[Fizetés]: (Rendõr munka) Kaptál: %d$-t.\", rmoney);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
GivePlayerMoney(playerid,rmoney);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) {
format(string, sizeof(string), \"[Fizetés]: (Civil) Kaptál: %d$-t.\", cmoney);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
GivePlayerMoney(playerid,cmoney);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_GANGSTER) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[Fizetés]: Ideje rabolni kicsikét..\");
}
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch (classid)
{
case 1..3:
{
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-2176.0840,650.8286,49.4375);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Rendor\", 1000, 3);
}
case 4..6:
{
gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Civil\", 1000, 3);
}
case 7..9:
{
gTeam[playerid] = TEAM_GANGSTER;
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 163.2391);
SetPlayerCameraPos(playerid,-1992.2867,146.8129,27.5391);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,-1990.3877,153.1194,27.5391);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
SetPlayerColor(playerid,playerColors[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Bunozo\", 1000, 3);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerClock(playerid,1);
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new wtf_str[2048];
format(wtf_str, 2048, \"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"{FFFFFF}Üdvözöllek a szerveren.\\n\",
\"{ED4747}Ahoz, hogy elkezd a játékot el kell fogadnod a szabályzatot.\\n\",
\"{00FF00}Csatlakozáskor a kékduna rádiót hallhatod.\\n\",
\"{00FF00}Ha mégsem szólna akkor az audió beállításaidnál a rádió hangskála le van húzva.\\n\",
\"{00FF00}Ha azt szeretnéd hogy szóljon a rádió az audióbeállításoknál add fel a hangot ellenkezõ esetben vedd le.\\n\",
\"\\n\",
\"{ED4747}Szabályzat:\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a chat-ben Spam-elni/Flood-olni. (A szerver automatikusan kidob ellenkezõ esetben max az admin.\\n\",
\"{ED4747}• Tilos cheatelni, és SA:MP-on kívül más kliens-el csatlakozni a szerverre. (Ellenkezõ esetben bannolva leszel a szerverrõl!)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos Glitch-elni, és C-Bug-olni. (Ha észreveszi admin, akkor Figyelmeztetést kapsz.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos jármûvezetõi pozícióban játékost ölni. (Ez DB-nek számít, és Figyelmeztetést kapsz érte.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos spawnhelyen játékost ölni. (Ellenkezõ esetben az áldozat jelentése után figyelmeztetésben részesülsz.)\\n\",
\"{ED4747}• A szerveren tilos hírdetni. (Ellenkezõ esetben bannolva leszel a szerverrõl!)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a szerveren káromkodni, anyázni. (Ellenkezõ esetben figyelmeztetésben részesülsz.)\\n\",
\"{ED4747}• Tilos a szerveren más nemzetiségeket szidni. (Ellenkezõ esetben figyelmeztetést kapsz.)\\n\",
\"\\n\",
\"{00FF00}A szabályok alól semmi sem menthet fel senkit sem.\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat és Információk\", wtf_str, \"Elfogad\", \"Nemérdekül\");
//Bekapcsoljuk a rádiót
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://www.kekduna.hu/listen_gyor.m3u\");
new string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverhez. Jó játékot kíván az admincsapat.\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string);
format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name);
if(!fexist(file))
{
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"Level\", PlayerInfo[playerid][Level] = 0);
dini_IntSet(file,\"Wanted\", 0);
dini_IntSet(file,\"Money\", PlayerInfo[playerid][Money] = 0);
dini_IntSet(file,\"Jail\", PlayerInfo[playerid][Jail] = 0);
dini_IntSet(file,\"JailTime\", PlayerInfo[playerid][JailTime] = 0);
dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi] = 0);
dini_IntSet(file,\"Score\", PlayerInfo[playerid][score] = 0);
dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn] = 0);
dini_IntSet(file,\"CarID\", PlayerInfo[playerid][CarID] = 0);
dini_FloatSet(file, \"posX\", 0);
dini_FloatSet(file, \"posY\", 0);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", 0);
GivePlayerMoney(playerid, 10000);
SetPlayerScore(playerid, 5);
}
if(fexist(file))
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
new carid;
PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(file,\"Level\");
PlayerInfo[playerid][Wanted] = dini_Int(file,\"Wanted\");
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
PlayerInfo[playerid][Money] = dini_Int(file,\"Money\");
PlayerInfo[playerid][Jail] = dini_Int(file,\"Jail\");
PlayerInfo[playerid][JailTime] = dini_Int(file,\"JailTime\");
PlayerInfo[playerid][Jogsi] = dini_Int(file,\"Jogsi\");
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
PlayerInfo[playerid][Warn] = dini_Int(file,\"Warn\");
carid = dini_Int(file,\"CarID\");
if(carid == 0) {
return 1;
} else {
x = dini_Float(file, \"posX\");
y = dini_Float(file, \"posY\");
z = dini_Float(file, \"posZ\");
CreateVehicle(carid,x,y,z,0,0,0,30);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s elhagyta a szervert. Viszont látásra.\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
if(fexist(file))
{
dini_IntSet(file,\"Level\", PlayerInfo[playerid][Level]);
dini_IntSet(file,\"Wanted\", GetPlayerWantedLevel(playerid));
dini_IntSet(file,\"Money\", PlayerInfo[playerid][Money]);
dini_IntSet(file,\"Jail\", PlayerInfo[playerid][Jail]);
dini_IntSet(file,\"JailTime\", PlayerInfo[playerid][JailTime]);
dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi]);
dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file,\"Warn\", PlayerInfo[playerid][Warn]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
GivePlayerWeapon(playerid,3,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,120);
GivePlayerWeapon(playerid,25,18);
GivePlayerWeapon(playerid,31,90);
GivePlayerWeapon(playerid,34,24);
GivePlayerWeapon(playerid,45,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A rendõrök csapata mellett döntöttél.\");
return 1;
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Civilként éled az életed..\");
return 1;
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_GANGSTER) {
SetPlayerInterior(playerid,0);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
GivePlayerWeapon(playerid,39,2);
GivePlayerWeapon(playerid,24,120);
GivePlayerWeapon(playerid,28,340);
GivePlayerWeapon(playerid,44,1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"A bûnözõk csapata mellett döntöttél.\");
return 1;
}
//Ha a játékos börtönben van
if(PlayerInfo[playerid][Jail] == 1)
{
SetPlayerInterior(playerid, 6);
SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED1, \"Várd meg még lejár a fogdaidõ, csak az után szabadulhatsz.\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid)+1);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
return 1;
}
//==============================================================================
//==============================================================================
//==============================================================================
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
//==============================================================================
CMD:v(playerid, params[])
{
new id;
if (sscanf(params, \"i\", id)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"[Használat]: /v [iD]\");
if(vCar[playerid] != -1)
{
DestroyVehicle(vCar[playerid]);
}
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
vCar[playerid] = CreateVehicle(id, x, y, z, 0, 0,0, -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, id, 0);
return 1;
}
CMD:kocsi(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
PlayerInfo[playerid][CarID] = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(fexist(file))
{
dini_IntSet(file,\"CarID\", PlayerInfo[playerid][CarID]);
dini_FloatSet(file, \"posX\", x);
dini_FloatSet(file, \"posY\", y);
dini_FloatSet(file, \"posZ\", z);
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem ûlsz jármûben!\");
}
}
return 1;
}
CMD:kill(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 0);
return 1;
}
//==============================================================================
//==============================================================================
//==============================================================================
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
if(SkinID == 280 || SkinID == 285 || SkinID == 287)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 150)
{
gTeam[playerid] = TEAM_POLICE;
return 1;
} else if(GetPlayerScore(playerid) < 500) {
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Nincs el¾g pontod!~r~~n~(150pont kell)\", 750, 3);
return 0;
}
}
else if(SkinID == 208 || SkinID == 29 || SkinID == 2)
{
gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
return 1;
}
else if(SkinID == 149 || SkinID == 108 || SkinID == 104)
{
gTeam[playerid] = TEAM_GANGSTER;
return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_RULES)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, connect);
if(response == 1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Elfogadtad a szabályzatot, jó játékot kíván az Admin Team.\");
}
else
{
new string_[128];
new name_[24];
GetPlayerName(playerid, name_, 24);
format(string_, sizeof(string_), \"SERVER: %s nem fogadta el a szabályzatot, ezért ki lett rúgva a szerverrõl.\", name_);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string_);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Nem fogadtad el a szabályzatot! Ki lettél rúgva a szerverrõl!\");
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 16. - 18:25:12 )
itt a bünös:
\"new wtf_str[2048];\" <--- Lejebbvettem \"new wtf_str[1024];\"