helló írtam egy fs-t az a baj hogy nem tudom úgy megcsinálni hogy a textdarw csak addig látszódjon amíg a játékos nyomja gombot.
#include <a_samp>
new Handbrake[MAX_PLAYERS];
new Text: fek;
public OnFilterScriptInit( )
{
fek = TextDrawCreate( 540.0, 352.0, \"~r~((P))\" );
TextDrawFont(fek, 1);
TextDrawLetterSize(fek, 0.31, 1.45);
return true;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_DOWN) && !(oldkeys & KEY_DOWN))
{
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
if(Handbrake[playerid] == 0)
{
Handbrake[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,0xFF0000C8,\"{FFFF00}Behúztad a kéziféket!\");
TextDrawShowForPlayer(playerid, fek);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
}
else
{
Handbrake[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,0xFF0000C8,\"{FFFF00}Lengedted a kéziféket!\");
TextDrawHideForPlayer(playerid, fek);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, fek);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}
Hálás lennék ha valaki kijavítaná
kösz elõre is helló!