Szerző Téma: Szín kód megállapítása.  (Megtekintve 2112 alkalommal)

Cronos

  • Vendég
Szín kód megállapítása.
« Dátum: 2012. Július 22. - 16:33:40 »
0 Show voters
Sziasztok, figyeltem hogy az üzeneteket így tudom színezni {színkód} , mi alapján tudom ezeket a színkódokat kikeverni és megkapni a használható kód alapját ? Elõre is köszönöm a válaszokat.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Szín kód megállapítása.
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 22. - 16:35:31 »
+1 Show voters
Ezt nem értem vagyis le akarod kérni a színt? Vagy?  :unsure:

Nem elérhető RolePlay

  • 2100
    • Profil megtekintése
Szín kód megállapítása.
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 22. - 16:37:27 »
+1 Show voters
Lehet erre gondolsz
http://sampforum.hu/index.php?page=color  Itt tudod \"ki kvereni\" a színt
pawnban, evvel definiálod
#define COLOR_BLUE 0x0022ffAA
 bocs, ha nem erre gondolsz.

Cronos

  • Vendég
Szín kód megállapítása.
« Válasz #3 Dátum: 2012. Július 22. - 16:41:09 »
0 Show voters
Elnézést az érthetetlen megfogalmazásomért :) Nem én arra gondoltam hogy van egy szövegünk amely több féle színkódból áll :)
Példa SendClientMessage(playerid, színkód,\" {PIROS}ÉS {KÉK}ITT {ZÖLD}VAN A {SÁRGA}SZÖVEGÜNK \" );
Valahol láttam ilyesmit, és erre lennék kíváncsi h pl kikeverek egy színt az általad linkelt keverõvel, és azt simán tudtommal nem lehet bemásolni PL.: a PIROS helyére, ha nem más hogy néz ki utána a színkód, remélem így érthetõbben írtam le :D
E.: Megtaláltam a megoldást, azért köszönöm a tippeket :) zárok :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 22. - 16:44:42 írta Cronos »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal