GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Kassenoid - 2012. november 27. - 19:11:26

Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 19:11:26
Üdv mindenki!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy miért írja ki a fent említett hibaüzenetet? (Pawn compiler library mûködése leállt) Egy másik fórumon csak annyit találtam, hogy általában attól szokott lenni, hogyha egy msg dialogba túl hosszú szöveget írok. Ez szerintem így is van, mert amíg rövidebb volt 1 kicsit a dialogom (a szabályzat van benne), addig tökéletesen ment is, csak ha 2 pont közé (ahol amúgy is sortörés lenne) entert ütök, akkor még mindíg ezt írja ki, és nem compileozza le   :(
Hogyha esetleg valaki tudna segíteni, megköszönném. Addig is köszönöm elõre is.
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Casamiro - 2012. november 27. - 19:13:57
Rosszul választod el.
 
ShowPlayerDialog(playerid, dialog, stílus, cím, \"szöveg...
szöveg\", \"gomb\", \"gomb\");

 
helyett
ShowPlayerDialog(playerid, dialog, stílus, cím, \"szöveg...\\
szöveg\", \"gomb\", \"gomb\");

 
Magyarul ahova beszúrod a sortörést oda kell egy \\ jelet tenni
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 19:23:09
Köszönöm a gyors választ, sikerült elválasztanom végre annyiszor, hogy ne crasheljen (4x), de így meg ezt az errorsort írja ki:
 
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(823) : error 075: input line too long (after substitutions)
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 017: undefined symbol \"FF0000\"
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : warning 217: loose indentation
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : fatal error 107: too many error messages on one line
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Johnies00 - 2012. november 27. - 19:24:25
ShowPlayerDialog(playerid, dialog, stílus, cím, \"szöveg...\\nszöveg\", \"gomb\", \"gomb\");
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 19:27:11
Hogyha így csinálom, akkor van a pawno crash
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Casamiro - 2012. november 27. - 19:31:19
Másold be az egész ShowPlayerDialog függvényt.
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 19:36:27
Parancsolj:
 
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\
{00FFFF}1.) {FF0000}szabály 1\\
{00FFFF}2.) {FF0000}szabály 2\\
{00FFFF}3.) {FF0000}szabály 3\\
{00FFFF}4.) {FF0000}szabály 4\", \"OK\", \"\");
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: takehun - 2012. november 27. - 20:07:53
így biztos jó:
 
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\n{00FFFF}1.) {FF0000}szabály 1\\n{00FFFF}2.) {FF0000}szabály 2\\n{00FFFF}3.) {FF0000}szabály 3\\n{00FFFF}4.) {FF0000}szabály 4\", \"OK\", \"\");

 
Szerk.: C:\\szerver\\filterscripts\\vegyes.pwn(824) : error 017: undefined symbol \"FF0000\"
Színt definiáld fent... meg gondolom a return  se ott van ahol kell. Nem itt lesz a baj.
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 20:26:02
Megpróbáltam egyberakni, de ha már 2 szabály is egyben van, vagy csak egy része, már akkor crashel. A return jó helyen van, és a színnel se lehet gond, hiszen, amíg csak 3 szabály volt tökéletesen mûködött 1 sorban (csak mindenhol \\n volt, és sehol se volt új sor). Nem értek túlságosan a dialogokhoz, úgyhogy itt van az egész, lehet hogy valami zavarás van a szövegben, vagy nem tudom...
 
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\
{00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos!   (pl.: Hack, Cleo)\\
{00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\
{00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva\", \"OK\", \"\");
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Casamiro - 2012. november 27. - 20:32:29
Így?
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"{FF0000}[sZABÁLYZAT]\\n\\
{00FFFF}1.) {FF0000}szabály 1\\n\\
{00FFFF}2.) {FF0000}szabály 2\\n\\
{00FFFF}3.) {FF0000}szabály 3\\n\\
{00FFFF}4.) {FF0000}szabály 4\", \"OK\", \"\");
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 20:35:09
Köszönöm a próbálkozást, de így is crashel :S
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Casamiro - 2012. november 27. - 20:39:53
http://sampforum.hu/index.php?topic=3005.0
http://sampforum.hu/index.php?topic=11320.0
Valószínûleg ezek között van a megoldás.
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: divkn - 2012. november 27. - 20:53:09

new text[] = \" \\
{FF0000}[sZABÁLYZAT] \\n \\
{00FFFF}1.) {FF0000}Bármilyen csaló program/mod, amely hatással van a játékra használata tilos!   (pl.: Hack, Cleo)\\n \\
{00FFFF}2.) {FF0000}Tilos a floodolás! (Egymás után rögtön üzenetküldés)\\n \\
{00FFFF}3.) {FF0000}Db-zés (DriveBy/Jármû segítségével való gyilkolás) néhány módja: Autóval beszorítasz valakit, és ott hagyod alatta meghalni/Helikopter rotorjával ölsz meg valakit.\\n \\
{00FFFF}4.) {FF0000}Káromkodás az Anti-Káromkodás rendszert kijátszva.\";
new text2[ sizeof( text ) ];
format( text2, sizeof text2, \"%s\", text );
ShowPlayerDialog( playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", text2, \"OK\", \"\" );
Cím: Pawn compiler library mûködése leállt
Írta: Kassenoid - 2012. november 27. - 21:30:27
Köszönöm mindenkinek, divkn verziója mûködött, úgyhogy különösen neki, de természetesen mindenkinek NAGYON-NAGYON köszönöm!