Szerző Téma: Nem törölte az objecteket.  (Megtekintve 638 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Nem törölte az objecteket.
« Dátum: 2014. május 01. - 15:33:54 »
0 Show voters
Sziasztok!Az alábbi lenne a problémám.
Ha az érettsége elér egy bizonyos szintet,akkor megérik,és új objectet kap.Ha pedig elér egy másik szintet,akkor \"megromlik\" és letörlõdik.
Ha leszeded(aminél ugyan ezek a sorok szerepelnek),akkor törlõdik az object.De ha nem szeded le,és úgy kéne örlõdnie,akkor az ültetés utáni alap object marad ott.
 
   for( new x = 0; x < MAX_KENDER; x++ )
{
    if(KenderInfo
  • [Erettseg]== -1 ) KenderInfo
  • [Object] = 0;

    if(KenderInfo
  • [Erettseg] >= 0)

    {
   KenderInfo
  • [Erettseg] ++;

   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ERETT)

   {
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [Object] = CreateObject(862, KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z], 0, 0, 0, 352);

   }
   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ROSSZ)

   {
 
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [X] = 0;

       KenderInfo
  • [Y] = 0;

       KenderInfo
  • [Z] = 0;

       KenderInfo
  • [Erettseg] = -1;

       new filestr[256];
       format(filestr,sizeof(filestr),\"DELETE FROM Kenderek WHERE ID = %d\", x);
      mysql_query(filestr);
   }
}
}

 
Elmentem afkolni,és mire visszajöttem nem voltak ott,mert nem tudtam leszedni,és adatbázisban sincs benne,de a legelsõ objecttípus ott maradt.Miért?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 02. - 14:13:29 írta Dfoglalo »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Nem törölte az objecteket.
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 01. - 15:33:54 »
0 Show voters
Sziasztok!Az alábbi lenne a problémám.
Ha az érettsége elér egy bizonyos szintet,akkor megérik,és új objectet kap.Ha pedig elér egy másik szintet,akkor \"megromlik\" és letörlõdik.
Ha leszeded(aminél ugyan ezek a sorok szerepelnek),akkor törlõdik az object.De ha nem szeded le,és úgy kéne örlõdnie,akkor az ültetés utáni alap object marad ott.
 
   for( new x = 0; x < MAX_KENDER; x++ )
{
    if(KenderInfo
  • [Erettseg]== -1 ) KenderInfo
  • [Object] = 0;

    if(KenderInfo
  • [Erettseg] >= 0)

    {
   KenderInfo
  • [Erettseg] ++;

   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ERETT)

   {
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [Object] = CreateObject(862, KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z], 0, 0, 0, 352);

   }
   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ROSSZ)

   {
 
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [X] = 0;

       KenderInfo
  • [Y] = 0;

       KenderInfo
  • [Z] = 0;

       KenderInfo
  • [Erettseg] = -1;

       new filestr[256];
       format(filestr,sizeof(filestr),\"DELETE FROM Kenderek WHERE ID = %d\", x);
      mysql_query(filestr);
   }
}
}

 
Elmentem afkolni,és mire visszajöttem nem voltak ott,mert nem tudtam leszedni,és adatbázisban sincs benne,de a legelsõ objecttípus ott maradt.Miért?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 02. - 14:13:29 írta Dfoglalo »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal