Szerző Téma: Anim  (Megtekintve 1357 alkalommal)

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Anim
« Dátum: 2010. július 18. - 12:17:59 »
0 Show voters
Hogyan ehet megcsinálni azt hogy egy animot ne játsszon le folyamatosan , hanem ha egyszer lejátszotta akkor hagyja abba .

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #1 Dátum: 2010. július 18. - 12:25:16 »
0 Show voters

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #2 Dátum: 2010. július 18. - 13:10:47 »
0 Show voters
Igen ezt néztem én is , de nem vagyok túl pro angolból :D

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #3 Dátum: 2010. július 18. - 13:15:53 »
0 Show voters
(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5)
playerid   The id of the player to apply the animation to.
animlib[]   könyvtár neve az animációkhoz
animname[]   animációneve
fS   az animáció gyorsasága
opt1   Loop(0 végtelen - 1 csak egyszer)
opt2   lényegében az hogy vissza rakja a játékost az eredeti pozíciójára mielott az animáció elkezdodött volna
opt3   u.a
opt4   fagyasztja a játékost az animáció befejezéséig
opt5   idozíto milisecundumokban, ha 0-ra állítod akkor végtelen lesz

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #4 Dátum: 2010. július 18. - 13:44:34 »
0 Show voters
Én így csináltam meg : ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"EAT_Pizza\",4.1,0,1,1,1,1);
De amikor befejezi a az animot a jobb keze fenttartva marad . Szóval nem rakja a le a kezét a teste mellé :S Miért ?

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #5 Dátum: 2010. július 18. - 14:00:54 »
0 Show voters
Tudod erre van egy igazi parasztos megoldás. Egyszeru paraszti ész....
 

mód elejére:
forward ClearAnimationsEx(playerid);
akárhova, ne függvény alá stb:
public ClearAnimationsEx(playerid) return ClearAnimations(playerid);
animációs funkció alá:
SetTimerEx(\"ClearAnimationsEx\", ****, false, \"i\", playerid);

 
**** = írd be ide az animáció idejét millisecundumban. (1000ms = 1mp)

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #6 Dátum: 2010. július 18. - 14:03:29 »
0 Show voters
Igen , csak mivel sok animáció van , ezért sok lenne a timer is :S

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #7 Dátum: 2010. július 18. - 14:12:54 »
0 Show voters
Nem írom meg a funkciót egyszerubb ha,

#define time_anim1 MILLISECUNDUM

#define time_anim2 MILLISECUNDUM


-t írsz be az ido helyére
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 18. - 14:16:44 írta ScreaM »

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Anim
« Válasz #8 Dátum: 2010. július 18. - 16:06:18 »
0 Show voters
Köszi szépen , ez hasznos :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal