Próbáld meg ezt:
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"DM\")) // nem tudom, hogy nálad miként zajlik a lekérdezés ha DM-ben a játékos, alább van egy példa
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"DM-ben parancs nem használható!\");
return 0;
}
return 1;
}
És a példa:
CMD:dm(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél egy DM-be!\");
SetPVarInt(playerid, \"DM\", 1); // 1 = igaz
return 1;
}
CMD:dmkilepes(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM-bõl!\");
SetPVarInt(playerid, \"DM\", 0); // 0 = hamis
return 1;
}
Ha mindent jól szeretnél akkor minden parancshoz beírod.. az a legjobb.
Ez vicc? :D
egy ilyen változót használok a dm lekérésére:
new bool:indm[MAX_PLAYERS]=false;
egyébként az történik, amit ZyZu említett, lefut a parancs és kiírja az üzenetet.
Én most próbáltam ki, és jól ment úgy, hogy bent volt a játékmódban.
De mondom, még bûvészkedni kell.
Tehát akkor ez helyett:
if(GetPVarInt(playerid, \"DM\"))
...ezt kell alkalmazd:
if(indm[playerid] == true)