Sziasztok, szóval a gondom a következõ, hogy OnGameModeInit alatt 3 betöltéses dologban hiba van(kocsik, házak, széfek), ezért csak az egyik tölt be, ami utána van az pedig nem.
Kocsik:
OnGameModeInit alatt:
VSBetolt();
stock VSBetolt()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
else CarBetolt(i); printf(\"kocsi %d betöltve\", i);
}
return 1;
}
stock CarBetolt(c)
{
format(str, sizeof str, \"/Kocsik/%d.ini\", c);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
format(CarInfo[c][cTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
CarInfo[c][cTipus] = dini_Int(str, \"Tipus\");
CarInfo[c][cZarva] = dini_Int(str, \"Zarva\");
CarInfo[c][cPosX] = dini_Float(str, \"PosX\");
CarInfo[c][cPosY] = dini_Float(str, \"PosY\");
CarInfo[c][cPosZ] = dini_Float(str, \"PosZ\");
CarInfo[c][cPosA] = dini_Float(str, \"PosA\");
CarInfo[c][cSzin1] = dini_Int(str, \"Szin1\");
CarInfo[c][cSzin2] = dini_Int(str, \"Szin2\");
CarInfo[c][cAr] = dini_Int(str, \"Ar\");
CarInfo[c][cEladva] = dini_Int(str, \"Eladva\");
CreateVehicle(CarInfo[c][cTipus],CarInfo[c][cPosX],CarInfo[c][cPosY],CarInfo[c][cPosZ],CarInfo[c][cPosA],CarInfo[c][cSzin1],CarInfo[c][cSzin2]);
if(CarInfo[c][cZarva] != 0)
KocsiZarva[c] = 1;
else
KocsiZarva[c] = 0;
return 1;
}
Házak:
OnGameModeInit alatt:
for(new h = 0; h <= MAXHAZ; h++)
{
HazBetoltes(h);
}
stock HazBetoltes(haz)
{
format(stri sizeof str, \"/Hazak/%d.ini\", haz);
if(!dini_Exists(str)) return 0;
format(HazInfo[haz][hTulaj], MAX_PLAYER_NAME, \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
HazInfo[haz][hElado] = dini_Int(str, \"Eladó\");
HazInfo[haz][hAr] = dini_Int(str, \"Ár\");
HazInfo[haz][hBerelheto] = dini_Int(str, \"Bérelhetõség\");
HazInfo[haz][hBerloAr] = dini_Int(str, \"BérlõÁr\");
HazInfo[haz][hBeX] = dini_Float(str, \"BeX\");
HazInfo[haz][hBeY] = dini_Float(str, \"BeY\");
HazInfo[haz][hBeZ] = dini_Float(str, \"BeZ\");
HazInfo[haz][hKiX] = dini_Float(str, \"KiX\");
HazInfo[haz][hKiY] = dini_Float(str, \"KiY\");
HazInfo[haz][hKiZ] = dini_Float(str, \"KiZ\");
HazInfo[haz][hVW] = dini_Int(str, \"VW\");
HazInfo[haz][hMegveheto] = dini_Int(str, \"Megvehetõ\");
HazInfo[haz][hInterior] = dini_Int(str, \"Interior\");
HazInfo[haz][hZarva] = dini_Int(str, \"Zárva\");
HazInfo[haz][hPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
HazInfo[haz][hDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
return 1;
}
Széfek:
OnGameModeInit alatt:
for(new x = 0; x <= sizeof(SzefInfo); x++)
{
SzefBetolt(x);
SzefInfo
- [Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo
- [X], SzefInfo
- [Y], SzefInfo
- [Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo
- [A]);
}
stock SzefBetolt(szef)
{
if(szef < 0 || szef > FRAKCIOK) return 1;
if(szef == FSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", FSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[FSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[FSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[FSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[FSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[FSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[FSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[FSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[FSZEF][X], SzefInfo[FSZEF][Y], SzefInfo[FSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[FSZEF][A]);
}
else if(szef == MSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", MSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[MSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[MSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[MSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[MSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[MSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[MSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[MSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[MSZEF][X], SzefInfo[MSZEF][Y], SzefInfo[MSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[MSZEF][A]);
}
else if(szef == RSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", RSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[RSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[RSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[RSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[RSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[RSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[RSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[RSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[RSZEF][X], SzefInfo[RSZEF][Y], SzefInfo[RSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[RSZEF][A]);
}
else if(szef == PSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", PSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[PSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[PSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[PSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[PSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[PSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[PSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[PSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[PSZEF][X], SzefInfo[PSZEF][Y], SzefInfo[PSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[PSZEF][A]);
}
else if(szef == HSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", HSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[HSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[HSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[HSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[HSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[HSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[HSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[HSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[HSZEF][X], SzefInfo[HSZEF][Y], SzefInfo[HSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[HSZEF][A]);
}
else if(szef == TSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", TSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[TSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[TSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[TSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[TSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[TSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[TSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[TSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[TSZEF][X], SzefInfo[TSZEF][Y], SzefInfo[TSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[TSZEF][A]);
}
else if(szef == OSZEF)
{
format(str, sizeof str, \"/Szefek/%d.ini\", OSZEF);
if(!dini_Exists(str)) return 1;
SzefInfo[OSZEF][sPenz] = dini_Int(str, \"Pénz\");
SzefInfo[OSZEF][sDrog] = dini_Int(str, \"Drog\");
SzefInfo[OSZEF][X] = dini_Float(str, \"X\");
SzefInfo[OSZEF][Y] = dini_Float(str, \"Y\");
SzefInfo[OSZEF][Z] = dini_Float(str, \"Z\");
SzefInfo[OSZEF][A] = dini_Float(str, \"A\");
SzefInfo[OSZEF][Object] = CreateDynamicObject(2332, SzefInfo[OSZEF][X], SzefInfo[OSZEF][Y], SzefInfo[OSZEF][Z]-0.6, 0.0, 0.0, SzefInfo[OSZEF][A]);
}
return 1;
}