new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A játékos nincs a közeledben\");
Ezzel lekéred: new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z); És a parancshoz: if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A játékos nincs a közeledben\");
new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z);
Ezzel lekéred: new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z); És a parancshoz: if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A játékos nincs a közeledben\");
stock Float:getPlayerDistanceFromPlayer( playerid, toplayerid ){ { if(IsPlayerConnected(playerid) && (IsPlayerConnected(toplayerid))){ new Float:x1,Float:y1,Float:z1; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); new Float:x2,Float:y2,Float:z2; GetPlayerPos(toplayerid,x2,y2,z2); return GetDistanceBetweenPoints(x2,y2,z2,x1,y1,z1); new textv2[128], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(textv2, sizeof (textv2), \"%d >> %s: %s\", playerid, name, text); SendPlayerMessageToAll(playerid, textv2); return 0; } return 1;}
Ezzel lekéred: new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z); És a parancshoz: if(!IsPlayerInRangeOfPoint(giveplayerid, 3.0, x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A játékos nincs a közeledben\"); Ez nem jó mert a saját pozíciódat kéred le. new giveplayerid;new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z); Egy kicsit gondolgozz és nézd meg kinek kéri le a pozícióját ha létre hoztam egy giveplayerid -t. [/quote]