-
Sziasztok az a gondom, hogy túl gyorsan kickel a szerver kick, ban esetén és nem tudja kiírni a szöveget, tettem be timer-t de nem változtatott semmit szeretnélek megkérni titeket, hogy segítsetek hogy hogy tudnám késleltetni pl.: 3 mp-et a kick-et.
new myTimer;
new myCounter;
forward kesleltetes(playerid);
CMD:kick(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 3)
{
new tmp2[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\");
//------------------------------------------------------------------
new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME];
player1 = givepid;
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
{
GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));
GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\");
//--------------------------------------------------------------
ASts[playerid][Kicks] += 1;
//--------------------------------------------------------------
if(!strlen(tmp2))
{
format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname);
SendClientMessageToAll(grey,string);
SaveIn(\"KickLog\",string);
print(string);
return Kick(player1);
}
else
{
format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2);
SendClientMessageToAll(grey,string);
SaveIn(\"KickLog\",string); print(string);
SetTimerEx(\"keslelteto\",5000,0,\"i\",playerid);
return Kick(player1);
}
}
else return ErrorMessages(playerid, 3);
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
public kesletetes(playerid)
{
if( myCounter == 1 ) return KillTimer( myTimer );
//Ellenkezõ esetben folytatjuk a mûveletünket
print( \"x\" );
++myCounter;
return 1;
}
[mod]Kedves Témanyitó! A pawn nyelven íródott forráskódokat a fórumon
tagek közé kell tenni. Legközelebb kérlek használd õket! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod]
-
stock KickFixed(playerid) return SetTimerEx(\"kicked\", 800, false, \"i\", playerid);
stock kicked(playerid) return Kick(playerid);
Használata:
A te esetedben ezt:
return Kick(player1);
kikell cserélned erre:
return KickFixed(player1);
-
sajnos nem kickeli a játékost szóval nem jó így :|
-
Másolj be most az egészet, hogy hogyan oldottad meg!
-
Sziasztok az a gondom, hogy túl gyorsan kickel a szerver kick, ban esetén és nem tudja kiírni a szöveget, tettem be timer-t de nem változtatott semmit szeretnélek megkérni titeket, hogy segítsetek hogy hogy tudnám késleltetni pl.: 3 mp-et a kick-et.
new myTimer;
new myCounter;
forward kesleltetes(playerid);
CMD:kick(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 3)
{
new tmp2[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\");
//------------------------------------------------------------------
new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME];
player1 = givepid;
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
{
GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));
GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\");
//--------------------------------------------------------------
ASts[playerid][Kicks] += 1;
//--------------------------------------------------------------
if(!strlen(tmp2))
{
format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname);
SendClientMessageToAll(grey,string);
SaveIn(\"KickLog\",string);
print(string);
return Kick(player1);
}
else
{
format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2);
SendClientMessageToAll(grey,string);
SaveIn(\"KickLog\",string); print(string);
SetTimerEx(\"keslelteto\",5000,0,\"i\",playerid);
return Kick(player1);
}
}
else return ErrorMessages(playerid, 3);
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
public kesletetes(playerid)
{
if( myCounter == 1 ) return KillTimer( myTimer );
//Ellenkezõ esetben folytatjuk a mûveletünket
print( \"x\" );
++myCounter;
return 1;
}
[mod]Kedves Témanyitó! A pawn nyelven íródott forráskódokat a fórumon
tagek közé kell tenni. Legközelebb kérlek használd õket! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod]
-
stock KickFixed(playerid) return SetTimerEx(\"kicked\", 800, false, \"i\", playerid);
stock kicked(playerid) return Kick(playerid);
Használata:
A te esetedben ezt:
return Kick(player1);
kikell cserélned erre:
return KickFixed(player1);
-
sajnos nem kickeli a játékost szóval nem jó így :|
-
Másolj be most az egészet, hogy hogyan oldottad meg!