CMD:kickdoor(playerid, params[])
{
static
id = -1;
if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
return SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy Rendőr.");
if ((id = House_Nearest(playerid)) != -1)
{
if (!HouseData[id][houseLocked])
return SendErrorMessage(playerid, "Ez a ház nyitva van.");
ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0));
SetTimerEx("KickHouse", 2500, false, "dd", playerid, id);
}
else if ((id = Business_Nearest(playerid)) != -1)
{
if (!BusinessData[id][bizLocked])
return SendErrorMessage(playerid, "Ez a üzlet nyitva van.");
ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0));
SetTimerEx("KickBusiness", 2500, false, "dd", playerid, id);
}
else {
SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy üzlet és ház közelébe.");
}
return 1;
}
new gLastDoorKick[MAX_PLAYERS] = 0; //Ide tárolod el, hogy ki, mikor használta ezt a parancsot utoljára.
CMD:kickdoor(playerid, params[])
{
if(gLastDoorKick[playerid] > GetTickCount() - 5000) // Ha az utolsó használat ideje nagyobb, mint a jelenlegi idő - 5 másodperc (5000ms), azaz nem telt még el 5 másodperc az utolsó használat óta.
return SendErrorMessage(playerid, "Csak 5 másodpercenként használhatod ezt a parancsot!");
static
id = -1;
if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
return SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy Rendőr.");
if ((id = House_Nearest(playerid)) != -1)
{
if (!HouseData[id][houseLocked])
return SendErrorMessage(playerid, "Ez a ház nyitva van.");
ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0));
SetTimerEx("KickHouse", 2500, false, "dd", playerid, id);
gLastDoorKick[playerid] = GetTickCount(); //Itt regisztrálod, hogy mikor használta utóljára.
}
else if ((id = Business_Nearest(playerid)) != -1)
{
if (!BusinessData[id][bizLocked])
return SendErrorMessage(playerid, "Ez a üzlet nyitva van.");
ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0));
SetTimerEx("KickBusiness", 2500, false, "dd", playerid, id);
gLastDoorKick[playerid] = GetTickCount();
}
else {
SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy üzlet és ház közelébe.");
}
return 1;
}