CMD:kickdoor(playerid, params[]){ static id = -1; if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE) return SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy Rendőr."); if ((id = House_Nearest(playerid)) != -1) { if (!HouseData[id][houseLocked]) return SendErrorMessage(playerid, "Ez a ház nyitva van."); ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0)); SetTimerEx("KickHouse", 2500, false, "dd", playerid, id); } else if ((id = Business_Nearest(playerid)) != -1) { if (!BusinessData[id][bizLocked]) return SendErrorMessage(playerid, "Ez a üzlet nyitva van."); ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0)); SetTimerEx("KickBusiness", 2500, false, "dd", playerid, id); } else { SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy üzlet és ház közelébe."); } return 1;}
new gLastDoorKick[MAX_PLAYERS] = 0; //Ide tárolod el, hogy ki, mikor használta ezt a parancsot utoljára.CMD:kickdoor(playerid, params[]){ if(gLastDoorKick[playerid] > GetTickCount() - 5000) // Ha az utolsó használat ideje nagyobb, mint a jelenlegi idő - 5 másodperc (5000ms), azaz nem telt még el 5 másodperc az utolsó használat óta. return SendErrorMessage(playerid, "Csak 5 másodpercenként használhatod ezt a parancsot!"); static id = -1; if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE) return SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy Rendőr."); if ((id = House_Nearest(playerid)) != -1) { if (!HouseData[id][houseLocked]) return SendErrorMessage(playerid, "Ez a ház nyitva van."); ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0)); SetTimerEx("KickHouse", 2500, false, "dd", playerid, id); gLastDoorKick[playerid] = GetTickCount(); //Itt regisztrálod, hogy mikor használta utóljára. } else if ((id = Business_Nearest(playerid)) != -1) { if (!BusinessData[id][bizLocked]) return SendErrorMessage(playerid, "Ez a üzlet nyitva van."); ApplyAnimation(playerid, "POLICE", "Door_Kick", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_PURPLE, "** %s teljesen erővel az ajtóba rúg, abban reménykedve hogy betöri.", ReturnName(playerid, 0)); SetTimerEx("KickBusiness", 2500, false, "dd", playerid, id); gLastDoorKick[playerid] = GetTickCount(); } else { SendErrorMessage(playerid, "Nem vagy üzlet és ház közelébe."); } return 1;}