valszeg a regrendszer amilyen mappában tárolja az user-eket az a mappa nincs létrehozva.. másold be ide a parancsot..
if(strcmp(cmd, \"/bejelentkezés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bejelentkezes\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /bejelentkezés [jelszó]\");
return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 1)
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
{
/*new file[245];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file,sizeof(file),\"/felhasznalok/%s.ini\",name);
new DiniJelszoLekeres = dini_Get(file, \"Key\");*/
if(strlen(tmp))
{
new tmppass[64];
strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(tmp), 255);
//Encrypt(tmppass);
OnPlayerLogin(playerid,tmppass);
//}
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\");
//for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
//{
gPlayerLogged[playerid] = 1;
//OnPlayerRegister(playerid,tmp);
Logginolva[playerid] = 1;
//SpawnPlayer(playerid);
OnPlayerLogin(playerid, tmp);
//TogglePlayerSpectating(playerid,false);
SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pModel], PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1);
SetPlayerSpawn(playerid);
SpawnPlayer(playerid);
//}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Rossz jelszó!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már be vagy jelentkezve!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Még nem regisztráltál! Regisztrálj: /regisztráció\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/regisztráció\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/regisztracio\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /regisztráció [jelszó]\");
return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres regisztráció! Ha máskor be akarsz jelentkezni: /bejelentkezés\");
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"%s.ini\", sendername);
new File: hFile = fopen(string, io_read);
if (hFile)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ez a felhasználónév már foglalt! Válassz másikat!\");
fclose(hFile);
return 1;
}
new tmppass[MAX_PLAYER_NAME];
strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(tmp), 255);
//Encrypt(tmppass);
OnPlayerRegister(playerid,tmppass);
SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pModel], PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1);
SetPlayerSpawn(playerid);
SpawnPlayer(playerid);
//}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már regisztráltál! Jelentkezz be: /bejelentkezés\");
}
return 1;
}
A felhasználók itt vannak tárolva: scriptfiles/felhasznalok/játékosneve.ini