Szerző Téma: Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot  (Megtekintve 796 alkalommal)

Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Dátum: 2012. Szeptember 02. - 11:26:47 »
0
Hali!
Az lenne a problémám hogy ha beütöm a /regisztráció parancsot akkor újraindul a szerver!  :confused:
Többször is teszteltem, több géppel, de ugyan az  :( (2-vel, egy IPrõl)
A segítséget elõre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Szeptember 02. - 15:23:41 írta Dommper »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Válasz #1 Dátum: 2012. Szeptember 02. - 11:29:04 »
0
valszeg a regrendszer amilyen mappában tárolja az user-eket az a mappa nincs létrehozva.. másold be ide a parancsot..

Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Válasz #2 Dátum: 2012. Szeptember 02. - 11:47:49 »
0
Idézetet írta: Pedro date=1346578144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valszeg a regrendszer amilyen mappában tárolja az user-eket az a mappa nincs létrehozva.. másold be ide a parancsot..
 

if(strcmp(cmd, \"/bejelentkezés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bejelentkezes\", true) == 0)
  {
  if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /bejelentkezés [jelszó]\");
          return 1;
         }
         if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 1)
         {
             if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
          {
          /*new file[245];
          new name[MAX_PLAYER_NAME];
             GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
             format(file,sizeof(file),\"/felhasznalok/%s.ini\",name);
    new DiniJelszoLekeres = dini_Get(file, \"Key\");*/
    if(strlen(tmp))
     {
   new tmppass[64];
   strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(tmp), 255);
   //Encrypt(tmppass);
   OnPlayerLogin(playerid,tmppass);
  //}
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\");
          //for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    //{
    gPlayerLogged[playerid] = 1;
    //OnPlayerRegister(playerid,tmp);
    Logginolva[playerid] = 1;
          //SpawnPlayer(playerid);
          OnPlayerLogin(playerid, tmp);
          //TogglePlayerSpectating(playerid,false);
          SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pModel], PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1);
          SetPlayerSpawn(playerid);
          SpawnPlayer(playerid);
          //}
          }
          else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Rossz jelszó!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már be vagy jelentkezve!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Még nem regisztráltál! Regisztrálj: /regisztráció\");
  }
  return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/regisztráció\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/regisztracio\", true) == 0)
  {
  if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /regisztráció [jelszó]\");
          return 1;
         }
         if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeres regisztráció! Ha máskor be akarsz jelentkezni: /bejelentkezés\");
          GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"%s.ini\", sendername);
    new File: hFile = fopen(string, io_read);
    if (hFile)
    {
     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ez a felhasználónév már foglalt! Válassz másikat!\");
     fclose(hFile);
     return 1;
    }
    new tmppass[MAX_PLAYER_NAME];
    strmid(tmppass, tmp, 0, strlen(tmp), 255);
    //Encrypt(tmppass);
    OnPlayerRegister(playerid,tmppass);
          SetSpawnInfo(playerid, PlayerInfo[playerid][pTeam], PlayerInfo[playerid][pModel], PlayerInfo[playerid][pPos_x], PlayerInfo[playerid][pPos_y], PlayerInfo[playerid][pPos_z], 1.0, -1, -1, -1, -1, -1, -1);
          SetPlayerSpawn(playerid);
          SpawnPlayer(playerid);
          //}
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már regisztráltál! Jelentkezz be: /bejelentkezés\");
  }
  return 1;
}

 
A felhasználók itt vannak tárolva: scriptfiles/felhasznalok/játékosneve.ini

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Válasz #3 Dátum: 2012. Szeptember 02. - 13:50:21 »
0
És a file megtalálható ügyeltél a kis és nagy betûkre?

Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Válasz #4 Dátum: 2012. Szeptember 02. - 14:16:19 »
0
Idézetet írta: cappsy date=1346586621\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És a file megtalálható ügyeltél a kis és nagy betûkre?
 
Igen.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 02. - 15:23:01 )

Nem tudom mi lehet a baj, már mindent próbáltunk  :cry3:
« Utoljára szerkesztve: 2012. Szeptember 02. - 15:23:01 írta Dommper »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Újraindul a szerver ha beütöm a parancsot
« Válasz #5 Dátum: 2012. Szeptember 02. - 15:37:58 »
0
ÕÕ
scriptfiles mappa így van írva??
Valamint a jatekosok is nem ékezetesek?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal