if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\"); return 1; } new fegyverid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new tolteny = strval(tmp); if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; } if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; } if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; } { if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); } }}return 1;}
PlayerInfo[playerid][Penz] -= érték;
GivePlayerMoney(playerid, -érték);
M[K]_Sh1ft_\" post=\"568001\" timestamp=\"1454189525\"]Szia!A pénzt ugyan elveszi ugyan, de csak a játékos változójánál történik változás.Lásd: PlayerInfo[playerid][Penz] -= érték; Gondolom, a jobb fölső sarokban lévő pénz ezért nem változik.Ezért az érték adás után használd a GivePlayerMoney() függvényt.Lásd: GivePlayerMoney(playerid, -érték); Ez természetesen csak egy megoldás a sok közül.Azt sajnos ebből a kódból nem tudom neked megállapítani, hogy miért csinálja azt, hogy:\"A fegyvert, a töltényeket megkapom , de az előtte lévő fegyverekhez is kapok ugyanannyi töltényt..\"-A töltényX -et felhasználod ezen kereteken kívül máshol? Ha igen kérlek másold be nekünk, hogy segíthessünk. [/quote]ez hülyeség... nem picit...1. kérdésem:new fegyverid = strval(tmp); van egy ilyened amivel bekéred a fegyver ID-tnew tolteny = strval(tmp); ezzel meg a tölténytakkor a fegyverid miért nem szerepel sehol utána a parancsban?Nem ez a baj véletlen?az meg hogy megkapod az összes fegyvert, returnokat használj vagy switchet és nem fogod megkapni..
if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t atáblán találod.\"); return 1; } new fegyverid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new tolteny = strval(tmp); if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; } if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; } if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; } { if(fegyverid==2) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő { format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy ütőd..\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==3) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés { format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy késed..\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==4) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==5) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==9) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==6) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==7) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } }}return 1;}