Sziasztok!
Kérem az olvassa végig akinek kitelik az idejéből, és hajlandó segíteni.
Nos. RP szerveren, van az anim, tehát amikor elkezdenek ütni/löni, majd ha HPd eléri bizonyos szintet animba dob. Ez rendszer az én szerveremen is van csak nem müködik.
Énis ilyent akartam létrehozni. Csak sajnos nem jött össze.
Valakinek valami ötlet, mi lehet a gond?
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(amount >= 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"(( Megsebeztek! ))\");
SendClientMessage(issuerid, NARANCS, \"(( Megsebezted! ))\");
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 22)
{
new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24)
{
new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
}
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 5)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) + 5000);
}
return 1;
}
Ha átirom az értékeket akkosem jó :6