Letöltesz valamilyen editort és ahova szeretnéd a szöveget,raksz be valami kicsi objectet..tegyük fel,van egy objectünk akárhol(CreateObject(987, 420.27, 2047.56, 16.62, 0.00, 0.00, 90.00) na akkor innen ami kell nekünk a 3D texthez az az 420.27,2047.56 és a 16.62!! Ez a három szám határozza meg a pontos értéket!
Most térjünk vissza a modba íráshoz!!
public OnGameModeInit()
{
Create3DTextLabel(\"Ide írod a szöveget,pl: Városháza\",ez itt a színkód helye,pl: COLOR_RED, ide kerül az X koordináta,jelen esetben a 420.27, ide az Y,vagyis a 2047.56, ez pedig a Z,ez esetben a 16.62, ez a szám határozza meg,hogy milyen távol is lássák ezt a szöveget,ezt most tegyük 20.0-ra, ez a VirtualWorldot határozza meg,ezt jó,ha 0-n hagyod!!, Ezt bevallom,nem tudom mi,de hagyd 0-n );
és akkor most magyarázatok nélkül:
public OnGameModeInit()
{
Create3DTextLabel(\"Városháza\", COLOR_RED, 420.27, 2047.56, 16.62, 20.0, 0, 0);
return 1;
}
Remélem tudtam segíteni