GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Raidon - 2013. Március 16. - 23:52:41

Cím: Parancs kivétel.
Írta: Raidon - 2013. Március 16. - 23:52:41
Üdv!

Azzal a problémával fordulok hozzátok találtam egy jó kis digital clock systemet.


http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=422891

Azt meglehet csinálni hogy ne csak paranccsal adja be hanem, parancs nélkül?


Az az felmegyek a szervere lespawnolok és egybõl ott van.


Aki segítene menne a +!


Üdv: Raidon
Cím: Parancs kivétel.
Írta: donking11 - 2013. Március 17. - 00:00:36
próbáld meg azt,hogy amik a parancson belül vannak dolgok,azokat is megkeresed és azokkal együtt kiszeded õket!!
Cím: Parancs kivétel.
Írta: Kovacs_Richard - 2013. Március 17. - 00:40:38
OnPlayerConnect vagy OnPlayerSpawn alatt bekapcsolod...
 
IsActive [ playerid ] = true ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;

 
de ahogy látom minden spawnnál mutatnia kéne...
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
        StartClock [ playerid ] = SetTimerEx ( \"ActiveClock\" , 350 , 0 , \"i\" , playerid ) ;
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 0 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 1 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 2 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 3 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 4 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 5 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 6 ] ) ;
       
        TextDrawShowForPlayer ( playerid , ClockTextdraw [ 7 ] ) ;
       
        IsActive [ playerid ] = true ;
       
        return ( 1 ) ;
}