A vehicleid változó felesleges, mert végigmegy az összes járműn, csak azt kell elküldeni a játékosnak.
A floodolás szerintem azért van, mert minden kocsin végigmegy, azokon is, amik nem léteznek. Beletettem a GetVehiclePos-t a feltételhez, így ha nem létezik a jármű, nem fogja kiírni.
if(strcmp(cmd,\"/carid\", true) == 0)
{
new Float: x, Float: y, Float: z;
new szoveg[24];
new bool:talalt = false;
for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(GetVehiclePos(i, x, y, z)==1 && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z))
{
talalt = true;
format(szoveg,24,\"Jármű id: %d\", i);
Msg(playerid,szoveg);
}
}
if(talalt == false) return Msg(playerid,\"Nincs a közeledben jármű...\");
}