GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: baglion02 - 2015. November 12. - 21:30:25

Cím: Parancs hiba és flood
Írta: baglion02 - 2015. November 12. - 21:30:25
Helló.
Az lenne a gondom, hogy ha beírom akkor teli floodolja a chatet a másik pedig csak akkor írja ki rendesen az id-t ha a kocsiban ülök miért:
 

if(strcmp(cmd,\"/carid\", true) == 0)
{
    new Float: x, Float: y, Float: z;
    new vehicleid;
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new szoveg[24];
    new bool:talalt = false;
   
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
    {
          GetVehiclePos(i, x, y, z);
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z))
          {
              talalt = true;
          format(szoveg,24,\"Jármű id: %d\", vehicleid);
               Msg(playerid,szoveg);
          }
}
if(talalt == false) return Msg(playerid,\"Nincs a közeledben jármű...\");
}
Cím: Parancs hiba és flood
Írta: halaloszto100 - 2015. November 13. - 18:58:08
Ennek a kódnak mi is az értelme, mert összességében ezt hajtod végre a parancs alatt:
-lekéred a játékos jármű idjét
-\"lekéred\" az összes jármű idjét
-lekéred az összes jármű pozícióját
-feltételt szabsz, hogy ha a játékos 3.0 távolságon belül van az összes jármű közelében, akkor cselekedjen
-kiiratod a játékosnak a jármű idjét amiben ül
Cím: Parancs hiba és flood
Írta: baglion02 - 2015. November 13. - 21:31:05
Azt akartam belőle kihozni hogy ami kocsi mellette van annak az id-jét írja ki neki
Cím: Parancs hiba és flood
Írta: Flash - 2015. November 13. - 21:43:27
Ez kell valamire? Vagy nem elég az alap /dl parancs a samp-ban?
Cím: Parancs hiba és flood
Írta: baglion02 - 2015. November 13. - 21:50:40
Egy admin rendszerbe szeretnék egy ilyen parancsot. A /dl nekem nem tetszik :/ szerintem így dizájnosabb lenne
Cím: Parancs hiba és flood
Írta: Hun_Norberto - 2015. November 18. - 20:51:31
A vehicleid változó felesleges, mert végigmegy az összes járműn, csak azt kell elküldeni a játékosnak.
A floodolás szerintem azért van, mert minden kocsin végigmegy, azokon is, amik nem léteznek. Beletettem a GetVehiclePos-t a feltételhez, így ha nem létezik a jármű, nem fogja kiírni.
 

        if(strcmp(cmd,\"/carid\", true) == 0)
        {
       
            new Float: x, Float: y, Float: z;
            new szoveg[24];
            new bool:talalt = false;
           
            for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++)
            {
                if(GetVehiclePos(i, x, y, z)==1 && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0, x, y, z))
                {
                    talalt = true;
                    format(szoveg,24,\"Jármű id: %d\", i);
                    Msg(playerid,szoveg);
                }
            }
            if(talalt == false) return Msg(playerid,\"Nincs a közeledben jármű...\");
        }