GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kristofgedeon - 2016. Szeptember 16. - 20:13:59

Cím: Parancs hiba
Írta: kristofgedeon - 2016. Szeptember 16. - 20:13:59
beirom hogy /boja vagy /szögzár nem rak le semmit
Viszont ha bemegyek
egy intibe házba
Akkor lerakja
a cuccost
ez mitől lehet?
Előre is Köszönöm
Cím: Parancs hiba
Írta: tomi997 - 2016. Szeptember 16. - 20:39:59
Esetleg hogyha betudnád másolni a kódot, akkor többet tudnánk segíteni ezzel kapcsolatosan.
Cím: Parancs hiba
Írta: kristofgedeon - 2016. Szeptember 16. - 20:44:08
Erre Gondolsz Tessék
 CMD:boja(playerid,params[])
{
new string[128];
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == SHFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SHTAG || pInfo[ playerid ][ pFrakcio ] == NNIFONOK || pInfo[ playerid ][ pFrakcio ] == NNITAG )
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new bolya; bolya < MAX_BOLYA; bolya++)
{
    if(BolyaInfo[bolya][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]);
   BolyaInfo[bolya][Object5] = CreateObject(1238, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]-0.7, 0.0, 0.0, 0.0);
    BolyaInfo[bolya][Van] = 1;
       format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy bólyát. ID: %d\", bolya);
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a Sheriffség tagja!\");
return 1;
}
Cím: Parancs hiba
Írta: tomi997 - 2016. Szeptember 16. - 20:49:14
Próbáld meg így.
 
 CMD:boja(playerid,params[])
{
new string[128];
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == SHFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == SHTAG || pInfo[ playerid ][ pFrakcio ] == NNIFONOK || pInfo[ playerid ][ pFrakcio ] == NNITAG )
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new bolya; bolya < MAX_BOLYA; bolya++)
{
    if(BolyaInfo[bolya][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]);
   BolyaInfo[bolya][Object5] = CreateObject(1238, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
    BolyaInfo[bolya][Van] = 1;
       format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy bólyát. ID: %d\", bolya);
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a Sheriffség tagja!\");
return 1;
}
Cím: Parancs hiba
Írta: Naruto[BijuuChakraMode] - 2016. Szeptember 16. - 20:53:09
Nem vagyok valami nagy szkripter de szerintem az lehet a baj, hogy a bólyákat más világba teszed.
Cím: Parancs hiba
Írta: kristofgedeon - 2016. Szeptember 16. - 20:58:52
Nem jó ugyan azt csinálja csak akkor jo a /boja ha intibe vagyok...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Szeptember 17. - 08:55:57 )

Segitenétek?? Fontos Nagyon
Cím: Parancs hiba
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2016. Szeptember 18. - 12:40:30
Használj Streamer plugint hozzá.
CreateDynamicObjectel.
és úgy jó lesz
 
BolyaInfo[bolya][Object5] = CreateDynamicObject(1238, BolyaInfo[bolya][PosX], BolyaInfo[bolya][PosY], BolyaInfo[bolya][PosZ]-0.5,0.0, 0 , 0);

 
a törléshez meg DestroyDynamicObject <- Ezt használd
Cím: Parancs hiba
Írta: kristofgedeon - 2016. Szeptember 18. - 12:47:53
Köszii
Cím: Parancs hiba
Írta: Flash - 2016. Szeptember 22. - 18:59:07
[gmod]Máskor zárd a témát.[/gmod]