Szerző Téma: Még zónába vagyok adig ot spawnoljon  (Megtekintve 878 alkalommal)

Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Dátum: 2012. november 04. - 11:42:16 »
0 Show voters
Hy!
Ebbe hogy lehet azt beleépíteni hogy még a zónában megöl a másik player akkor ne a kezdõhelyen rakjon ki hanem a zónában ugyanúgy.

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 04. - 12:11:52 »
0 Show voters
OnPlayerSpawnnél le ellenõrzöd h DM zónában van-e, gondolom van rá változód, és ha igen SetPlayerPossal megváltoztatod a koordinátáit.

Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 04. - 12:27:02 »
0 Show voters
És milyen változót hozzak létre? :O

Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 04. - 12:48:06 »
0 Show voters
Amit használsz a DM Zónánál, nem kell létrehozni újat.

Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 04. - 12:52:43 »
0 Show voters
Ezt megcsinálná nekem valaki?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 04. - 13:23:53 »
0 Show voters
Kell legyen neked egy változó a DM -Ben például:
Mód elejére:
 
new InDM[MAX_PLAYERS];

 
Az OnPlayerConnect alá ez az mikor csatlakozik egy játékos akkor ne tegye bele a DM -be..
 
InDM[playerid] == 0;

 
Ugyan ezt írd be az OnPlayerDisconnect alá is..
 
InDM[playerid] == 0;

 
És az ujraspawnolás pedig az OnPlayerSpawn alá írd be:
 

if(InDM[playerid] == 1)
{
    SetPlayerPos(playerid, pozíció ahova sapwnolja!);
}

 
És végül ha nem szeretnél használni egy parancsot DM -Ben akkor beirod minden parancshoz
 
if(InDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem használhatól parancsot DM -Ben!);

 
Ha egy játékos beírja pl: /DM akkor bele kell tegye a DM -be szóval ezt a parancshoz írd bele
 
InDM[playerid] == 1;

 
Ha kilép a DM -bol akkor pl: /exitdm írd be alá
 
InDM[playerid] == 0;
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 04. - 13:27:37 írta ZyZu »

Még zónába vagyok adig ot spawnoljon
« Válasz #6 Dátum: 2012. november 04. - 13:34:01 »
0 Show voters
nem jó nem ugyanúgy kezden ra ki...
 
    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
    #pragma tabsize 0
 
public OnFilterScriptInit()
{
///TETSZTDM
CreateObject(5706, 3073.74438477, -1227.88964844, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.72485352, -1205.45166016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.73803711, -1183.23937988, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.59716797, -1161.03076172, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3073.59350586, -1139.24340820, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3105.66406250, -1139.20422363, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3138.13354492, -1139.33251953, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3171.12817383, -1139.53747559, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.24121094, -1139.62377930, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3201.78906250, -1230.37756348, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3170.87500000, -1230.27880859, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3137.87695312, -1230.17773438, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3105.09179688, -1229.07031250, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.76049805, -1207.12512207, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.81176758, -1184.23828125, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3106.76684570, -1161.81567383, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3139.93823242, -1161.87438965, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3140.00170898, -1184.61645508, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3139.86181641, -1207.44970703, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3169.35205078, -1207.76416016, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3169.47998047, -1184.98974609, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3170.11572266, -1162.05871582, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.03662109, -1162.26171875, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3202.15698242, -1184.95251465, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(5706, 3201.78027344, -1207.59240723, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(8263, 3117.30786133, -1236.94812012, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 180.00000000);
CreateObject(8263, 3159.38330078, -1236.78076172, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 179.99450684);
CreateObject(8263, 3216.77783203, -1176.93298340, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 269.99450684);
CreateObject(8263, 3157.74511719, -1129.52746582, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98901367);
CreateObject(8263, 3115.84521484, -1129.90356445, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 359.98352051);
CreateObject(8263, 3058.34594727, -1183.98364258, 6.84047508, 0.00000000, 0.00000000, 89.98352051);
CreateObject(3073, 3084.25732422, -1172.00634766, 5.48280191, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(2935, 3080.34106445, -1192.59008789, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 336.00000000);
CreateObject(2934, 3084.16943359, -1211.50231934, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000);
CreateObject(2935, 3113.54516602, -1212.87951660, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 14.00000000);
CreateObject(2934, 3110.44091797, -1162.64819336, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 26.00000000);
CreateObject(2932, 3120.81347656, -1184.89526367, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 284.00000000);
CreateObject(2932, 3151.95849609, -1203.90966797, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 305.99658203);
CreateObject(2932, 3169.40209961, -1197.60302734, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 203.99121094);
CreateObject(2932, 3152.62866211, -1172.76538086, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 337.98864746);
CreateObject(2932, 3169.30126953, -1216.95471191, 5.27240372, 0.00000000, 0.00000000, 73.98339844);
CreateObject(3279, 3206.61718750, -1134.72827148, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(3279, 3209.73046875, -1229.86779785, 3.57048416, 0.00000000, 0.00000000, 266.00000000);
CreateObject(3279, 3072.11279297, -1136.42541504, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
CreateObject(3279, 3074.43115234, -1228.96374512, 3.82048416, 0.00000000, 0.00000000, 0.00000000);
}
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    if(dmid[playerid] == 1)
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0);
    }
       switch(dmid[playerid])
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
 
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 04. - 13:39:16 írta ninjo98 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal