-
Hello, hello!
Azt szeretném kérdezni, hogy van rá-e lehetõség, hogy egy megadott object ID-nél legyen ezt most 1622.
Nah ha mondjuk beírod, hogy /parancs akkor ezt csak a 1622-es objecteknél lehessen használni, van-e rá valami módszer?
Elõre is köszönöm, Davidus.
-
Ha jól tudom akkor nem lehet de ha elmondod mihez kell talán tudunk segíteni
-
Az kellene, hogy minden 693-as IDjü Objectnél lehessen használni azt a parancsot, hogy /vag. És akkor ugye végzi a cuccost ami bele lett írva.
-
GetDynamicObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozícióját
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben történjen
{
// Mi történjen
}
-
Puszillak dfoglalo :* xDDD Na jó nem :D de köszi szépen a segítséget :)
-
Ilyen is van? ??? Fasza :D de ez sem az alap samp inc :D
-
Ilyen is van? ??? f***a :D de ez sem az alap samp inc :D
Tessék, alappal:
GetObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozícióját
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben történjen
{
// Mi történjen
}
Viszont csak a hülye használ alap, limitált számú objecteket... Plusz õ szerintem stremert használ, így neki Dynamic Objectes kellett.
-
Így van :D
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 05. - 21:26:34 )
Na most jutottam el odáig, hogy belerakjam, éééééééés nem jó, elöször arra gyanakodtam, hogy külön PWN-be van a map azért nem jó, ezért beraktam a módba, de úgy se csinál semmit! Úgy hogy nincs megoldva :|
-
Az 1622 helyére értelem szerûen az érzékelendõ object ID-jét kell megadni. ::|
-
\"1622-es objecteknél\"
Gondolom 1622-es modell id-û objectekre gondoltál..
GetObjectPos, GetDynamicObject pos elsõ paramétere pedig objectid, és nem modellid, tehát nem jó ezesetben.
-
Naja
Én meg nem is így kerestem rá :D
Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje?
-
Szerintem is arra gondolt, de mivel cdak gondolt, nem írta le, ezért a kérdés az ID-jére vonatkozott, és én arra is válaszoltam :P Egyébként meg a modellt nem tudod lekérdezni. Viszont egyedi megoldásokat alkalmazhatsz, ez rád van bízva.
Naja
Én meg nem is így kerestem rá :D
Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje?
Én rá se kerestem, uggyanis guglizni õ is tudna.
Eltárolod az object ID-jét létrehozáskor egy változóba, és úgy.
-
Szerintem is arra gondolt, de mivel cdak gondolt, nem írta le, ezért a kérdés az ID-jére vonatkozott, és én arra is válaszoltam :P Egyébként meg a modellt nem tudod lekérdezni. Viszont egyedi megoldásokat alkalmazhatsz, ez rád van bízva.
Naja
Én meg nem is így kerestem rá :D
Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje?
Én rá se kerestem, uggyanis guglizni õ is tudna.
Eltárolod az object ID-jét létrehozáskor egy változóba, és úgy.
[/quote]
Ha az object ID-jét egy változóba el menti, sokra nem fog vele menni.
-
De, mert tudni fogja, melyik változóhoz melyik object kapcsolódik.
-
De, mert tudni fogja, melyik változóhoz melyik object kapcsolódik.
Hát ennek semmi értelme..
Elképzelés..
Elsõ object lerakása..
objectid[1] = CreateDynamciObject(..);
=
objectid[1] = 1;
-
Ahhj :facepalm:
Pedró tudom az a változatot is amit te írtál utoljára, de akkor ugyan az lenne, hogy konkrét helyet adok meg a parancsnak...
Dfoglalo, már több helyen is ránéztem, de egyszerûen nem vágom
-
Na jó, én többet nem tudok segíteni... Találd ki magad. Ha nekem sikerült rá egyedi megoldást találnom, neked is menni fog. Nálam úgy van, hogy akárhol van az object, felismeri az ID-jét, a Model ID-jét is, a pozícióját, meg persze hogy mit lehessen vele csinálni (áthelyezés, törlés, jelszó megadás, barkácsolás stb.), tehát a funkcióit is. Viszont azt, ahogy én oldottam meg, nem adom ki, mert nem lehet csak úgy kiemelni a módomból, plusz hülye lennék publikálni. Aki akarja, az úgyis megoldja magának, mert nem nagy ördöngõsség.