GetDynamicObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozíciójátif(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben történjen{ // Mi történjen}
Ilyen is van? f***a de ez sem az alap samp inc
GetObjectPos(1622, X, Y, Z); // Lekérdezed az 1622-es object pozíciójátif(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.00, X, Y, Z)) // 5 koordinátányi körzetben történjen{ // Mi történjen}
NajaÉn meg nem is így kerestem rá Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje?
Szerintem is arra gondolt, de mivel cdak gondolt, nem írta le, ezért a kérdés az ID-jére vonatkozott, és én arra is válaszoltam Egyébként meg a modellt nem tudod lekérdezni. Viszont egyedi megoldásokat alkalmazhatsz, ez rád van bízva. NajaÉn meg nem is így kerestem rá Egyébként hogy lehet kideríteni egszerûen hogy melyik objectnek mennyi az idje? Én rá se kerestem, uggyanis guglizni õ is tudna.Eltárolod az object ID-jét létrehozáskor egy változóba, és úgy. [/quote]Ha az object ID-jét egy változóba el menti, sokra nem fog vele menni.
De, mert tudni fogja, melyik változóhoz melyik object kapcsolódik.
objectid[1] = CreateDynamciObject(..);
objectid[1] = 1;