GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Erik3333 - 2012. május 13. - 08:43:52

Cím: Parancs bug
Írta: Erik3333 - 2012. május 13. - 08:43:52
Helló!
Van egy vehslap parancsom, és az a baj vele, hogyha adok valakinek, akkor nem írja ki, hogy kinek adtam
 
CMD:vehslap(playerid, params[])
{
    if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
    {
new player;
if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /vehslap [Név/ID]\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(player)) return SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs autóban!\");
else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
{
   new string[128];
    new Float:gtpx,Float:gtpy,Float:gtpz;
   format(string, sizeof(string), \"%s autópacsit adott.\", PlayerName(playerid));
   SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
   format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %s-nek autópacsit!\", PlayerName(player));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, string);
   format(string, sizeof(string), \"<< %s autópacsit adott neki: %s >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player));
   SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
   player = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz);
   SetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz+5);
   PlayerPlaySound(player, 1130, gtpx, gtpy, gtpz+5);
   printf(\"<< %s autópacsit adott %s-nek >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player));
}
}
return true;

 
ChatLog:
 
[08:40:32] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:37] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:37] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:41] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:41] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:43] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:43] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:45] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:46] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:47] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:47] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:51] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:51] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:58] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:58] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:42:00] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:42:00] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
Cím: Parancs bug
Írta: barcsmate99 - 2012. május 13. - 11:07:15
format(string,sizeof(string),\"szöveg\"\", pName(player1));
próbáld így.
Cím: Parancs bug
Írta: Erik3333 - 2012. május 13. - 08:43:52
Helló!
Van egy vehslap parancsom, és az a baj vele, hogyha adok valakinek, akkor nem írja ki, hogy kinek adtam
 
CMD:vehslap(playerid, params[])
{
    if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
    {
new player;
if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /vehslap [Név/ID]\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(player)) return SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs autóban!\");
else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
{
   new string[128];
    new Float:gtpx,Float:gtpy,Float:gtpz;
   format(string, sizeof(string), \"%s autópacsit adott.\", PlayerName(playerid));
   SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
   format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %s-nek autópacsit!\", PlayerName(player));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, string);
   format(string, sizeof(string), \"<< %s autópacsit adott neki: %s >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player));
   SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
   player = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz);
   SetVehiclePos(player, gtpx, gtpy, gtpz+5);
   PlayerPlaySound(player, 1130, gtpx, gtpy, gtpz+5);
   printf(\"<< %s autópacsit adott %s-nek >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player));
}
}
return true;

 
ChatLog:
 
[08:40:32] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:37] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:37] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:41] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:41] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:43] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:43] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:45] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:46] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:47] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:47] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:51] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:51] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:58] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:58] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:41:59] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:41:59] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
[08:42:00] Sikeresen adtál -nek autópacsit!
[08:42:00] << TheMesziErik autópacsit adott neki:  >>
Cím: Parancs bug
Írta: barcsmate99 - 2012. május 13. - 11:07:15
format(string,sizeof(string),\"szöveg\"\", pName(player1));
próbáld így.