CMD:parancsom(playerid, params[])
{
new id; // változó létrehozása a céljátékos azonosítójának
if (sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /parancsom [játékosid/név]\"); // ellenõrizzük, hogy megadta e a játékos a céljátékos nevét/idjét és az idjét tároljuk a válozónkban
SetPVarInt(playerid, \"Nemitva\", 1); // A \"némítva\" játékos változó értékét 1re állítjuk
return 1; // visszatérés
}
És:
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[])
{
if (GetPVarInt(playerid, \"Nemitva\")) // ha a játékos némítva van
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \" Most nem használhatsz parancsokat!\"); // tudatjuk vele, hogy nem használhat parancsokat
return 1; // visszatérés - nem véletlenül 1, a ZCMDben így van (teszteltem)
}
return 1;
}