Szerző Téma: Parancs "elzárása"  (Megtekintve 555 alkalommal)

Parancs "elzárása"
« Dátum: 2010. december 21. - 14:05:04 »
0 Show voters
Hello!
Olyan kéne zcmd-be, hogy beírjuk a játékos id-jét, és az nem tud parancsot használni. Ha tudtok segíteni pls segítsetek.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Parancs "elzárása"
« Válasz #1 Dátum: 2010. december 21. - 14:13:48 »
0 Show voters
CMD:parancsom(playerid, params[])
{
new id; // változó létrehozása a céljátékos azonosítójának
if (sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /parancsom [játékosid/név]\"); // ellenõrizzük, hogy megadta e a játékos a céljátékos nevét/idjét és az idjét tároljuk a válozónkban
SetPVarInt(playerid, \"Nemitva\", 1); // A \"némítva\" játékos változó értékét 1re állítjuk
return 1; // visszatérés
}

 
És:
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[])
{
if (GetPVarInt(playerid, \"Nemitva\")) // ha a játékos némítva van
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \" Most nem használhatsz parancsokat!\"); // tudatjuk vele, hogy nem használhat parancsokat
return 1; // visszatérés - nem véletlenül 1, a ZCMDben így van (teszteltem)
}
return 1;
}

Parancs "elzárása"
« Válasz #2 Dátum: 2010. december 21. - 16:14:21 »
0 Show voters
Köszi szépen a segítséget! :) Zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal