-Civilként be lehet indítani a frakciókocsikat, jelenleg a rendőrautókról mondhatjuk el ezt. [/quote]Egy if ellenőrzéssel leellenőrzöd, hogy a játékosnak mi a frakciója, és ha nem rendőr akkor kiírsz neki egy üzenetet, ha rendőr, akkor mehet tovább a dolog. -Withdraw, deposit parancsokkal a házból, és a bizniszből ki lehet venni -999999999t vagy mégtöbbet. Így lehet pénzt buggoltatni. [/quote]Ez is csak egy sima egysoros ellenőrzés, hogyha a kivételre szánt összeg kevesebb, mint nulla, akkor egy üzenettel térsz vissza, hogy helóheló, nemjáccunkígy. -Egy olyan, ami igazából nem hiba, rendőrség áthelyezése egy mappolt helyre, és closedoor opendoor parancsok megszabása, hogy csak rendőr tudja kinyitni. [/quote]Itt a koordinátákkal kell baszakodni egy kicsit, és csak azokat kell átírni. Meg egy sornyi ellenőrzés, hogy ha a player fkidje nem a rendőrség, akkor megint egy üzenettel visszatérsz -Ha animba lövök valakit, animból nem lehet megölni, csak akkor ha agyontaposom, illetve kiad egy Textdrawot, ami acceptdeath után nem tűnik el, csak akkor, ha unfreezelem az illetőt. [/quote]Régen sampoztam, de valami olyasmi rémlik, hogy ha le van fagyasztva az ember, akkor nem nagyon lehet megölni alapból sem. A többi részét nem értettem Ha még eszembe jut, bővítem. [/quote]Tégy úgy.
-Withdraw, deposit parancsokkal a házból, és a bizniszből ki lehet venni -999999999t vagy mégtöbbet. Így lehet pénzt buggoltatni. [/quote]Ez is csak egy sima egysoros ellenőrzés, hogyha a kivételre szánt összeg kevesebb, mint nulla, akkor egy üzenettel térsz vissza, hogy helóheló, nemjáccunkígy. -Egy olyan, ami igazából nem hiba, rendőrség áthelyezése egy mappolt helyre, és closedoor opendoor parancsok megszabása, hogy csak rendőr tudja kinyitni. [/quote]Itt a koordinátákkal kell baszakodni egy kicsit, és csak azokat kell átírni. Meg egy sornyi ellenőrzés, hogy ha a player fkidje nem a rendőrség, akkor megint egy üzenettel visszatérsz -Ha animba lövök valakit, animból nem lehet megölni, csak akkor ha agyontaposom, illetve kiad egy Textdrawot, ami acceptdeath után nem tűnik el, csak akkor, ha unfreezelem az illetőt. [/quote]Régen sampoztam, de valami olyasmi rémlik, hogy ha le van fagyasztva az ember, akkor nem nagyon lehet megölni alapból sem. A többi részét nem értettem Ha még eszembe jut, bővítem. [/quote]Tégy úgy.
-Egy olyan, ami igazából nem hiba, rendőrség áthelyezése egy mappolt helyre, és closedoor opendoor parancsok megszabása, hogy csak rendőr tudja kinyitni. [/quote]Itt a koordinátákkal kell baszakodni egy kicsit, és csak azokat kell átírni. Meg egy sornyi ellenőrzés, hogy ha a player fkidje nem a rendőrség, akkor megint egy üzenettel visszatérsz -Ha animba lövök valakit, animból nem lehet megölni, csak akkor ha agyontaposom, illetve kiad egy Textdrawot, ami acceptdeath után nem tűnik el, csak akkor, ha unfreezelem az illetőt. [/quote]Régen sampoztam, de valami olyasmi rémlik, hogy ha le van fagyasztva az ember, akkor nem nagyon lehet megölni alapból sem. A többi részét nem értettem Ha még eszembe jut, bővítem. [/quote]Tégy úgy.
-Ha animba lövök valakit, animból nem lehet megölni, csak akkor ha agyontaposom, illetve kiad egy Textdrawot, ami acceptdeath után nem tűnik el, csak akkor, ha unfreezelem az illetőt. [/quote]Régen sampoztam, de valami olyasmi rémlik, hogy ha le van fagyasztva az ember, akkor nem nagyon lehet megölni alapból sem. A többi részét nem értettem Ha még eszembe jut, bővítem. [/quote]Tégy úgy.
Ha még eszembe jut, bővítem. [/quote]Tégy úgy.
if(PlayerInfo[playerid][pFaction] == 2)
public Rendorkocsik(playerid, carid) //rendőrverdák{ if(PlayerInfo[playerid][pFaction] != 2) // ez a 10254-es sorif((carid >= 119 && carid <= 150)){return 1;}return 0;}
public Rendorkocsik(playerid, carid)
stock Rendorkocsik(playerid, carid) {if((carid >= 119 && carid <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] == 2) return true;return false;}
Azt mondtad hogy a 2-es ID a rendőr fk-nak az ID-je. Akkor miért úgy kérdezed le hogy ha nem rendőr akkor használhatja a kocsit? stock Rendorkocsik(playerid, carid) {if((carid >= 119 && carid <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] == 2) return true;return false;}
Azt mondtad hogy a 2-es ID a rendőr fk-nak az ID-je. Akkor miért úgy kérdezed le hogy ha nem rendőr akkor használhatja a kocsit? stock Rendorkocsik(playerid, carid) {if((carid >= 119 && carid <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] == 2) return true;return false;} köszi, hogy forwardoljam a rendorkocsik dolgot? vagy nem kell? mert most úgy van h forward rendorkocsik(carid); [/quote]Csak a public-ot kell forwardolni, stockot nem.
Azt mondtad hogy a 2-es ID a rendőr fk-nak az ID-je. Akkor miért úgy kérdezed le hogy ha nem rendőr akkor használhatja a kocsit? stock Rendorkocsik(playerid, carid) {if((carid >= 119 && carid <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] == 2) return true;return false;} köszi, hogy forwardoljam a rendorkocsik dolgot? vagy nem kell? mert most úgy van h forward rendorkocsik(carid); [/quote]Csak a public-ot kell forwardolni, stockot nem. [/quote]most már letutdtam compilézni, nagyon örülök, köszi! szerintem még te ne örülj whadez, mert még kell 1 pár dologban help de szerintem majd azt holnapDupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 17. - 20:55:54 )az a kérdés még, hogy sikerült lecompilézni, de engine-t még engedi beindítani, azt hogy tudom blokkolni?
new c_veh = GetPlayerVehicleID(playerid);if((veh >= 119 && veh <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] != 2) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez rendőrautó te román!\");
Töröld ezt a stockot, és a /engine parancsba ezt írd bele. new c_veh = GetPlayerVehicleID(playerid);if((veh >= 119 && veh <= 150) && PlayerInfo[playerid][pFaction] != 2) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez rendőrautó te román!\"); Nincs esetleg a jármű rendszerbe cFraction, Fraction, akármilyen frakció id-hez kötés? Mert akkor jobban is meg lehet oldani.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 17. - 21:23:26 )Lehet warnolni, nem érdekel, de ezt nem engedhetem meg magamnak.Hozzászólások: 333 nem köszi. :wag: